English

ناصر شعربافیان:

بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی ویژه ماه مبارک رمضان

مدیر نظارت جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، ۱۱۹ تیم ۲ نفره ویژه از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان برای بازرسی و کنترل محصولات کشاورزی ساماندهی شده است.

بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر نظارت جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در روزهای اخیر هزار و ۲۰ تن مرغ منجمد و ۳۶۰‌ تن گوشت قرمز منجمد به استان اختصاص داده‌ شده است.

شعربافیان در ادامه افزود: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان و گوشت قرمز با ۱۰ درصد کاهش قیمت نسبت به مرحله قبل به ازای هر کیلوگرم ران ۱۱۵ و سردست و گردن ۱۰۵ هزار تومان در سطح استان در حال توزیع است.

مدیر نظارت جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: توزیع مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت گرم است و در حال حاضر قیمت مرغ از قیمت مصوب هم کمتر شده است.

وی متذکر شد: بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی ویژه ماه مبارک رمضان در حال انجام است و نظارت بر زنجیره تامین، توزیع و عرضه کالاهای اساسی به منظور حفظ آرامش و ثبات بازار انجام می شود و در همین راستا با تخلفات گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، تقلب، عدم صدور صورتحساب، کم‌فروشی و عدم درج قیمت با سرعت و به شدت برخورد خواهد شد.

شعربافیان خاطرنشان کرد:  مردم می‌توانند گزارش و شکایات خود در حوزه محصولات کشاورزی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ ارسال نمایند و ۱۱۹ تیم ۲ نفره ویژه از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان برای بازرسی و کنترل محصولات کشاورزی در ایام ماه مبارک رمضان ساماندهی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه