English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد:

برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی گفت: همزمان با لیالی قدر مراسم شب‌های احیا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهار داشت: همزمان با لیالی قدر مراسم شب‌های احیا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله مردم مؤمن و روزه‌دار استان مازندران مراسم شب‌های احیا را در جوار امامزادگان برگزار می‌کنند، ادامه داد: از این رو از روزهای گذشته مقدمات برگزاری هرچه بهتر شب‌های قدر در جوار بقاع متبرکه استان مهیا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزای مراسم لیالی قدر باید با رعایت فاصله و استفاده از ماسک توسط روزه‌داران انجام شود و از مردم مؤمن استان تقاضا داریم به توصیه‌های پزشکی در این شب‌ها رعایت کنند.

وی از حضور سخنرانان و مبلغان اعزامی از قم در مراسم لیالی قدر در جوار امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح ضیافت الهی مُبلغان اعزامی از قم در بقاع متبرکه مستقر هستند که در ماه مبارک رمضان اقدام به سخنرانی و برگزاری مراسمات فرهنگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) بقاع متبرکه استان سیاه پوش شده و مراسم عزاداری نیز برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه