English

سرپرست فرمانداری کاشان:

تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بستر سازی برای سرمایه گذاری جدید در کاشان است

سرپرست فرمانداری کاشان تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بستر سازی برای سرمایه گذاری جدید است.

تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بستر سازی برای سرمایه گذاری جدید در کاشان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد شریف زارعی در دومین جلسه از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان، هدف اصلی از تشکیل این کارگروه رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بستر سازی برای سرمایه گذاری جدید عنوان کرد و گفت: به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فرآوری واحدهای تولیدی است.

وی تصریح کرد: رویکرد سرمایه گذاری جدید در منطقه کاشان توجه به استقرار صنایع آب بر، جهت دهی و حمایت سرمایه گذاری هادر حوزه توریسم و گردشگری است‌.

سرپرست فرمانداری کاشان افزود: حوزه اشتغال در شهرستان کاشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش می کنیم همه ظرفیت‌ها را برای حفظ و  افزایش اشتغال و تولید در راستای اسناد بالادستی و قابلیت ها و مزیت نسبی منطقه  فعال کنیم.

گفتنی است؛ در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات دو مجموعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

۱)توسعه شرکت هگزان شیمی بزرگترین تولید کننده نخ های فاستونی و نیمه فاستونی

که جهت ساخت سوله و صدور مجوزهای لازم از سوی شهرداری کاشان و با نظر موافق کارگروه تسهیل و همچنین مساعدت شهرداری مقرر شد مجوزهای لازم از سوی شهرداری کاشان صادر گردد و شرکت فرش ماشینی با ۶۰۰۰ متر مربع زمین و اشتغال ۶۰ نفر موافقت شد.

۲)بحث دیگرصدور مجوز محیط زیست جهت واگذاری برای احداث واحدهای فرآوری سنگ به متقاضیان مطرح و مقرر گردید اداره محیط زیست شهرستان به استناد مجوز کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان نسبت به صدور مجوزهای لازم اقدام نماید که با فرآوری سنگ های معدنی برای ۲۰ واحد تولید در منطقه روستای استرک محدوده محور اردهال با اشتغال ۲۰۰ نفر موافقت شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه