English

حمیدرضا نوری:

خرید تضمینی گندم سال گذشته گندمکاران به نرخ جدید

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: گندمهای تولید شده سال گذشته که هنوز در انبارهای کشاورزان استان موجود است، نهایتا تا ۱۵ اردیبهشت ماه با قیمت خرید تضمینی سال جاری خریداری می‌شود.

خرید تضمینی گندم سال گذشته گندمکاران به نرخ جدید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا نوری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: گندمهای تولید و انبار شده توسط کشاورزان از سال گذشته با قیمت خرید تضمینی سال جاری به مبلغ ۱۰۵ هزار ریال خریداری می‌شود.

نوری در ادامه این خبر اضافه کرد: گندمهای تولید شده سال گذشته که هنوز در انبارهای کشاورزان استان موجود است، نهایتا تا ۱۵ اردیبهشت ماه با قیمت خرید تضمینی سال جاری خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: از امروز عملیات خرید گندم در این بخش در سطح خراسان رضوی آغاز شده است و سیلوهای دولتی در شهرستان‌های گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، سبزوار، قوچان، فیروزه و سیلوی گندم شهید گل محمدی نقشه در مشهد آماده دریافت محصولات انبار شده از سال گذشته کشاورزان هستند.

وی همچنین ابراز کرد: قیمت خرید تضمینی این محصولات مطابق نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شده در سال جاری ۱۰۵ هزار ریال است که در صورت تحویل محصول به مراکز دولتی ۱۰ هزار ریال به عنوان جایزه تحویل به این قیمت افزوده خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در ادامه این خبر یادآور شد: مبنای محاسبه قیمت خرید تضمینی در سال جاری یک درصد افت مفید و چهار درصد افت غیر مفید است.

نوری خاطرنشان کرد: در خصوص شرایط و الزامات این عملیات در سطح خراسان رضوی، نیز علاوه بر ثبت اطلاعات در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی، ارائه معرفی نامه از این سازمان در هر شهرستان الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه