English

مهدی فاضلی نیا:

افزایش خرید ۲۵ هزار تن گندم از کشاورزان غرب خراسان رضوی

رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار بیان کرد: این میزان گندم تولیدی کشاورزان منطقه توسط ۱۰ مرکز خرید دولتی، خصوصی و مباشری خریداری شده است.

افزایش خرید ۲۵ هزار تن گندم از کشاورزان غرب خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی فاضلی نیا رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار اعلام کرد: از ابتدای فصل خرید گندم تاکنون ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن محصول مازاد بر مصرف از کشاورزان شهرستان‌های سبزوار ، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خریداری شده است.

فاضلی نیا تصریح کرد: این میزان گندم تولیدی کشاورزان منطقه توسط ۱۰ مرکز خرید دولتی، خصوصی و مباشری خریداری شده است.

فاضلی نیا در ادامه این خبر بیان کرد: قیمت پایه تعیین شده برای خرید تضمینی گندم امسال با افزایشی ۱۰۰ درصدی نسبت به پارسال، هر کیلوگرم ۵۰ هزار ریال اعلام شده که این قیمت با احتساب چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیر مفید خواهد بود.

رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار ادامه داد: عمده مطالبات کشاورزانی که محموله‌های گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده اند تا ۲۶ تیرماه به آنان پرداخت شده است.

وی همچنین اظهار کرد: سالانه ۴۵ هزار تن گندم به منظور تولید آرد از سیلو و سایر مراکز ذخیره سازی به ۲ کارخانه آرد شهرستان سبزوار حمل می‌شود.

فاضلی نیا در خاتمه خاطر نشان کرد: به علت کیفیت خوب گندم منطقه، دیگر کارخانه‌های آرد شهرستان‌های خراسان رضوی نیز متقاضی استفاده از گندم منطقه غرب خراسان رضوی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه