English

رئیس پلیس فتا استان مازندران:

کلاهبردار سامانه ابلاغ قضایی(ثنا) در شهریار توسط پلیس فتا مازندران زمین‌گیر شد

رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان البرز بوده است.

کلاهبردار سامانه ابلاغ قضایی(ثنا) در شهریار توسط پلیس فتا مازندران زمین‌گیر شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سامع خورشاد، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتا استان مازندران مبنی بر اینکه پیامکی با عنوان سامانه ثنا و ابلاغ قضایی دریافت کرده‌اند و به درگاه جعلی پرداخت هدایت شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان طی بررسی‌های انجام شده متوجه شدند که شهروندان دیگری نیز به همین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند.

 رئیس پلیس فتا استان مازندران افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان البرز بوده است.

وی تصریح کرد: این مجرم سایبری در ابتدا منکر هرگونه بِزِه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت ولی با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و رو به‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده، لب به سخن گشود و به برداشت غیرمجاز از حساب 167 نفر به مبالغ 4.350.000.000 ریال اعتراف کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه