English

فرمانده قرارگاه شمال غرب نزاجا:

شهید صیاد شیرازی در دوران ۸ سال دفاع مقدس تعیین کننده بود

فرمانده قرارگاه شمال غرب نزاجا گفت:شهید صیاد شیرازی طراح عملیات‌های مختلف و تعیین کننده در دوران ۸ سال دفاع مقدس بود.

شهید صیاد شیرازی در دوران ۸ سال دفاع مقدس تعیین کننده بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید علی صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی طراح عملیات‌های مختلف و تعیین کننده در دوران ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار به همراه جمعی از فرماندهان عملیات‌های بزرگ و تعیین کننده‌ای را در منطقه جنوب کشور طراحی و ماشین نظامی رژیم بعثی عراق را منهدم کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس درخشان‌ترین و مهمترین ایام تاریخ انقلاب اسلامی است که در راس آن شهید صیاد شیرازی از فرماندهان بلا منازع جنگ است.

‌امیر سرتیپ بازنشسته بختیاری، از همرزمان شهید صیاد شیرازی هم گفت: این شهید عزیز الگویی بزرگ برای همه ما بود، وی علیرغم ناباوری‌های بسیاری از فرماندهان مسئولیت بزرگی در ارتش جمهوری اسلامی ایران بر عهده گرفته بود و با متانت و حوصله و رعایت احترام در جایگاه اقتداری خاصی خدمت کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی رفتاری متین و سنگین داشت و همه ما قبول کرده بودیم که علیرغم سن کم قابلیت‌های بزرگی دارد و هیچ چیزی از ارتشبد‌های زمان خود کم نداشت و نشان داد در اداره نیروی زمینی ارتش بسیار هوشمندانه و با تجربه است.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده معظم شهدای ارتش و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه