English

سرهنگ حسین دهقان‌پور:

دستگیری ۲۵۴ متهم به سرقت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مشهد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: کشفیات حاصل از این طرح ضربتی شامل ۱۶۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، ۶۸ فقره کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی، ۵۷ فقره وسایل خانه و اماکن و ۱۹۴ فقره سایر سرقت‌هاست.

دستگیری ۲۵۴ متهم به سرقت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین دهقان‌پور فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در کلانشهر مشهد ۲۵۴ متهم دستگیر شدند و ۴۸۲ مورد انواع سرقت نیز کشف شد.

سرهنگ دهقان‌پور این سخنان را در تشریح این عملیات اظهار کرد و ادامه داد: با اتخاذ تدابیر لازم از جمله افزایش گشت‌های ویژه موتوری و خودرویی، به کارگیری اکیپ‌هایی از یگان امداد و فوریت های پلیسی ۱۱۰ با تمام توان طرح تشدید پیشگیری از سرقت طی ۴۸ ساعت اجرا شد.

فرمانده انتظامی مشهد متذکر شد: کشفیات حاصل از این طرح ضربتی شامل ۱۶۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، ۶۸ فقره کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی، ۵۷ فقره  وسایل خانه و اماکن و ۱۹۴ فقره سایر سرقت‌هاست.

سرهنگ دهقان‌پور همچنین افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت ، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی مردم است و پلیس توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه