English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد؛

انهدام باند ۱۰ نفره سارقان منازل در اصفهان/ اعتراف متهمین به ۴۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 10 نفره سارقان منازل ویلایی، منازل خالی از سکنه و رها شده و منازل در حال تعمیر و اعتراف آن ها به 40فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند 10 نفره سارقان منازل در اصفهان/ اعتراف متهمین به 40 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل ویلایی ، منازل در حال تعمیر و منازل خالی از سکنه و رها شده در حوزه شرق شهرستان اصفهان پس از حضور کارآگاهان در محل های وقوع سرقت و بررسی های علمی و تخصصی هویت اصلی 2 نفر از کسانی که در این سرقت ها دست داشتند به دست آمده و با رصد هوشمندانه این افراد شناسایی و پس از انجام سرقت از یک شرکت و حین جابه جایی اموال مسروقه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند لب به اعتراف باز کرده و به ارتکاب 40 فقره سرقت با همدستی 8 نفر دیگر اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان تحت پوشش جمع آوری ضایعات اقدام به پرسه زنی در سطح شهر کرده و پس از شناسایی منازل افراد متمول اقدام به سرقت از آنها می کردند، گفت: دیگر اعضای این باند نیز طی عملیاتی جداگانه دستگیر و همگی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه