English

نادر فلاحی:

۹۶ برنامه نوروزگاه در استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری 96 برنامه نوروزگاه در ایام عید 1401در سطح استان خبر داد.

96 برنامه نوروزگاه در استان اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: ۹۶ برنامه نوروزگاه در سرتاسر استان تدارک دیده شده است که از این تعداد 11 برنامه تا کنون اجرا شده و بقیه برنامه‌ها تا آخر نوروز 1401 در شهرستان‌های مختلف استان اجرا می‌‍شود.

وی افزود: امسال همه شهرستان‌های استان اردبیل به نوبه خود قطب گردشگری هستند و از همه آنها خواسته‌ایم با برگزاری برنامه‌های نوروزگاه در جامعه شور و شعف ایجاد کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر لزوم فعالیت ویژه پایگاه‌های ملی در ایام نوروز، گفت: پایگاه‌های ملی استان اردبیل از جمله پایگاه ملی شهر یری و پایگاه ملی کنزق باید حضور ویژه‌ و متفاوتی در برنامه‌های نوروزی داشته باشند.

فلاحی در مورد پایگاه جهانی شیخ صفی نیز گفت: نوروز امسال فرصت خوبی است تا کارهای مهمی که در پایگاه جهانی شیخ‌صفی انجام شده است معرفی شود، در ایام نوروز هر روز یک برنامه با حضور یک شهرستان استان در محل پایگاه جهانی شیخ صفی برگزار می‌شود.

وی با تاکید به باز بودن موزه‌های استان در طول عید نوروز بیان کرد: از امروز به مدت 20 روز همه موزه‌های استان باز بوده و آماده پذیرایی از مسافران خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می گوید: عملکرد ما در ستاد خدمات سفر نوروز 1401 به میزبانی ما در رویداد مهم اردبیل 2023 و گردشگرپذیری استان در تابستان سال 1401 تاثیر گذار خواهد بود و لازم است که به بهترین نحو عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه