English

حفظ انقلاب مهم‌تر از انقلاب ۵۷ است

امام جمعه سیریک با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب علوی بود گفت: امروز برای ما مهم‌تر از انقلاب ۵۷ حفظ انقلاب است.

حفظ انقلاب مهم‌تر از انقلاب ۵۷ است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری امام جمعه سیریک در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: صبر پذیرفتن ظلم نیست بلکه اوج استقامت و مقاومت است که انقلاب ما حاصل صبر از جمعه خونین ها و کشته شدن دسته جمعی هاست.

وی افزود: مهم‌تر از گرفتن سنگر انقلاب حفظ آن است، ما در جشن ۴۳ سالگی انقلاب باید پیشرفت ها و دستاوردهای عظیم انقلاب هم در بعد مادی و معنوی به نسل جوان جامعه بیان کنیم.

امام جمعه سیریک با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب علوی بود گفت: ما در عرصه صدور انقلاب موفق بودیم، البته که امام اسلام را با این انقلاب به جهان صادر کرد و امروز بهترین تبلیغ برای انقلاب صدور و رازگویی دستاوردهای انقلاب است.

خطیب نماز جمعه سیریک بیان کرد: امروز برای ما مهم‌تر از انقلاب ۵۷ حفظ انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری افزود: مطالبات مردم بسیار خوب است و باید همه مردم و جوانان مطالبه گر باشند، اما مواظب باشیم دشمن از این مطالبات همانند حادثه اصفهان از ما سو استفاده نکند.

وی با بیان اینکه انسان های اهل تقوا اهل صبر هستند اظهار کرد:صبر یعنی خود نگهداری و نگه داشتن نفس است.

امام جمعه سیریک اضافه کرد: نام اعتکاف همراه با صبر است و بنده از رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درخواست دارم که با برنامه ریزی دقیق و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی این امر مهم را در شهرستان برگزار کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری با تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت و فرخنده حضرت مولا امام علی(ع) افزود: امام علی(ع) قرآن ناطق است و بیش از ۳۰۰ آیه قرآن کریم اشاره به امیرالمؤمنین دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه