English

استاندار مازندران:

نظارت و بازرسی دو بازوی اصلی سیستم مدیریتی است

استاندار مازندران با عنوان اینکه نظارت و بازرسی دو بازوی اصلی در هر سیستم مدیریتی است، گفت: توجه به این دو مقوله موجب کارآمدی عملکردها خواهد شد.

نظارت و بازرسی دو بازوی اصلی سیستم مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران با عنوان اینکه نظارت و بازرسی دو بازوی اصلی در هر سیستم مدیریتی است، اظهار داشت: توجه به این دو مقوله موجب کارآمدی عملکردها خواهد شد و بازرسی مسئولیت های مهمی به عهده دارد که یکی از مهم ترین آن ها، ارزشیابی مدیران استان و عملکردهاست.

وی ادامه داد: حاکمیت استانداری بر مدیران استان بر مدار و چرخه بازرسی قرار دارد، به طوری که سیستم مدیریتی استان براساس داده های بازرسی ارزشیابی می شود و اداره کل بازرسی می بایست به روز باشد به طوری که گردش کاری مدیران دستگاه های اجرایی را در اختیار استانداری قرار دهد.

استاندار مازندران گفت: بازرسی باید بازوی استاندار برای رصد مدیران باشد و سامانه جامع نظارتی مدیران استان در بازرسی از منظر محتوایی می بایست ایجاد شود.

وی افزود: ماهیت بازرسی یعنی اینکه براساس شاخصه های مهم؛ مجموعه مدیران استان مورد ارزشیابی قرار گیرند و اداره کل بازرسی باید از انزوا خارج شود و به سمت پویایی و نشاط تحرک حرکت کند.

حسینی پور یادآور شد: جابجایی و تغییر مدیران یکی از مؤلفه های مهم ما در مدیریت ارشد استان است و سامانه ارتباط مردمی یکی از موضوعات مهم در اداره کل بازرسی است که با توجه به وجود مکاتبات، مراجعات و مطالبات مردمی نقش مهمی در پیگیری و حل مشکلات مردم دارد.

وی بیان داشت: معتقد بودن و دلسوزی یکی از مهم ترین ویژگی ها در بین کارکنان و مدیران بازرسی باید باشد و فلسفه جابجایی و تغییر مدیریتی در اداره کل بازرسی ایجاد هوای تازه و ایده های نو و جدید است که مدیران جدید ترسیم می نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه