English

جهانگیر شهبازی:

نظارت بر آثار تاریخی شهرستان کوثر تشدید می‌شود

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان کوثر گفت: با تقویت همکاری با نیروی انتظامی شهرستان نظارت و کنترل بر آثار تاریخی کوثر تشدید می‌ شود.

نظارت بر آثار تاریخی شهرستان کوثر تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جهانگیر شهبازی ، رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان کوثر در جلسه با رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان کوثر گفت: با رایزنی‌های انجام شده مقرر شد تا نظارت‌ها و بازرسی‌های مشترک بر آثار تاریخی شهرستان تشدید شود تا از مواریث فرهنگی تاریخی منطقه حفاظت جامع‌تری صورت گیرد.

وی افزود: ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌ها،  اجرای گشت‌های شبانه و مشترک از آثار و برگزاری منظم جلسات از دیگر برنامه‌هاست که در این راستا اقدام می‌شود.

سرهنگ  محمدی، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان  کوثر نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم همکاری‌های  بیشتر بیان کرد: حفاظت از مواریث فرهنگی و جلوگیری از تاراج آثار تاریخی منطقه امری ضروری است و در این زمینه همکاری لازم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با برگزاری منظم گشت‌های شبانه و روزانه اجازه خودنمایی به سودجویان در این حوزه را نخواهیم داد و از دست‌درازی و سوء استفاده متخلفان جلوگیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه