English

جهانگیر شهبازی:

حفاران غیرمجاز میراث فرهنگی در شهرستان کوثر دستگیر شدند

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی شهرستان کوثر گفت: حفاران غیرمجاز میراث‌ فرهنگی در بخش فیروز شهرستان کوثر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

حفاران غیرمجاز میراث فرهنگی در شهرستان کوثر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جهانگیر شهبازی ، رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان کوثر گفت: با هوشیاری عوامل انتظامی شهرستان کوثر و همکاری یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان، حفاران غیرمجاز میراث‌فرهنگی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد که اقدام به حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش فیروز شهرستان کوثر کرده‌اند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند تا نسبت به تخلفات آنها رسیدگی شود.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان کوثر افزود: با توجه به همکاری نزدیک و تعامل مناسبی که بین این اداره با عوامل انتظامی در سطح شهرستان وجود دارد، اجازه هیچ‌گونه اقدام غیرقانونی به غارتگران مواریث فرهنگی شهرستان داده نخواهد شد که انتظار می‌رود مردم نیز در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته و در صورت مشاهده موارد مبنی بر حفاری میراث‌فرهنگی، آن را گزارش دهند.

شهبازی با قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان به ویژه عوامل انتظامی بخش فیروز بیان کرد: با تقویت همکاری با نیروی انتظامی و جلب مشارکت مردمی تلاش می‌کنیم تا از آثار باستانی و تاریخی شهرستان حفاظت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه