English

یعقوبعلی نظری:

خاک سپاری ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده در محوطه استانداری خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: احساسات درونی و باور ما این است که امروز ۲ هدیه الهی که سخت به وجود آنها نیازمند بودیم در این محیط به خاک سپرده می شوند.

خاک سپاری ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده در محوطه استانداری خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم خاک سپاری ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده در محوطه استانداری خراسان رضوی در مشهد عنوان کرد: اینجا از امروز دیگر فقط استانداری نیست بلکه مزار شهدای گمنام است و اعتقاد داریم که آنها به ما کمک خواهند کرد تا فضای مدیریتی استان متحول شود.

این شهیدان یکی در سن ۲۳سالگی در کربلای پنج و دیگری در منطقه شلمچه و ۱۹ سالگی در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسیدند.

نظری در ادامه این سخنان اظهار کرد: در مراسمی که امروز در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، احساسات درونی و باور ما این است که امروز ۲ هدیه الهی که سخت به وجود آنها نیازمند بودیم در این محیط به خاک سپرده می شوند.

استاندار خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: امیدوارم با هر نگاه به این شهیدان و هر زمان که از کنار آنها  عبور می‌کنیم اثر وجودی آنها را در مراحل خدمتگزاری به دست آوریم و افتخار همه دستگاه های اداری استان است که از امروز و در نقطه کانونی استانداری علم شهدای این انقلاب برافراشته می‌شود و به آنها افتخار می‌کنیم.

نظری با اشاره به اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) متذکر شد: در محضر شهدا با مردم استان خراسان رضوی عهد و پیمان می‌بندیم که آنچه را در توان داریم به میدان آوریم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

لازم بذکر است که: مراسم خاکسپاری این ۲ شهید با نوای مدیحه سرایی حاج میثم مطیعی و با دم کجایید ای شهیدان خدایی به پایان رسید و این ۲ شهید در محوطه استانداری خراسان رضوی به خاک سپرده شدند.

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه