English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

گاز در اقتصاد استان اصفهان نقش راهبردی دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: تامین گاز طبیعی برای واحدهای صنعتی وبهبود سلامت محیط زیست استان اصفهان نقش تعیین کننده و راهبردی دارد.

گاز در اقتصاد استان اصفهان نقش راهبردی دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی ، گفت: با وجود صنایع عمده و جزء، نیروگاه‌ها و جمعیت کلان استان اصفهان، تامین گاز طبیعی برای واحدهای صنعتی وبهبود سلامت محیط زیست این استان نقش تعیین کننده و راهبردی دارد.

وی گازرسانی به صنایع را یکی ازاقدامات مهم سالجاری این شرکت دانست و گفت: با توسعه گازرسانی به صنایع؛ امیدوار هستیم شرایط تولید برای کارخانجات و گلخانه های سطح استان بیشتر فراهم گردد.

وی، اظهار داشت: از ابتدای شروع مصوبه‌ ی شورای اقتصاد (آبان ماه سال 95) تا پایان سال گذشته، تعدادیک هزار و 296 واحد صنعتی در سطح استان گازرسانی شده و 530 واحدصنعتی نیز در برنامه امسال قرار گرفته وبرای سایر واحدها هم ادامه دارد.

مهندس علوی، تصریح کرد: با گازرسانی به واحد های صنعتی طی سالجاری، امیدواریم گاز طبیعی جایگزین بیش از 45 میلیون لیتر سوخت (فسیلی /مایع) گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز را راهی برای پایداری و تاب‌آوری گاز بیان کرد و گفت: مجموعه اقدام‌ها و سطح خدمات گازرسانی که مشاهده می‎شود، بیانگر تعهد، توانمندی و تلاش مجموعه کارکنانی است که دلسوزانه فعالیت می‎کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و۹۶۰ هزار مشترک در سطح این استان از گاز طبیعی بهره مند هستند، گفت: گازرسانی به ۱۱۲ شهرستان و ۱۰۶۰ روستای استان با نصب بیش از یک میلیون و۱۱۰ هزار انشعاب انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: این شرکت با تکیه بر کارکنان متعهد و تأمین‌کنندگان توانمند خویش، در زمینه ی ارائه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی از طریق برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ها و تأسیسات گازرسانی، برای رفع نیاز و رفاه مشترکان خانگی، صنعتی و عمومی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی فعالیت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه