English

با آغاز فصل جدید رقابت ها صورت می گیرد:

استارت «ایرانشید چالوس» به مقصد لیگ برتر

تیم والیبال «ایرانشید» چالوس در فصل جدید رقابتهای والیبال بزرگسالان کشور عزم خود را برای راهیابی به لیگ برتر جزم کرده است و به همین منظور امسال با ترکیب و آرایشی متفاوت از سال گذشته همه تلاش خود را برای دستیابی به این هدف مهم به کار گرفته است.

استارت «ایرانشید چالوس» به مقصد لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، تیم والیبال «ایرانشید چالوس» که در فصل گذشته و در اولین دوره حضور خود در این رقابتها، به مقام سومی دست یافته بود، امسال نیز به عنوان تنها نماینده شهرستان چالوس در فصل جدید رقابتهای والیبال بزرگسالان در لیگ دسته اول کشور برابر حریفان خود صف آرایی خواهد کرد.

به گواه کارشناسان زبده و مجرب والیبال، این تیم که از مدتها قبل تمرینات منظم، قدرتمند و هدفمند خود را با سرمربیگری «رامین مدبر» آغاز کرده است امید اول قهرمانی در این فصل است و در سال آینده حریف سرسختی برای تیمهای حاضر در رقابتهای والیبال لیگ برتر کشور خواهد بود.

به گزارش موج مازندران، تیم والیبال ایرانشید چالوس در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول کشور گروه «ب» این مسابقات با تیم های سروقامتان همدان، وارنای گیلان، شهرداری جوان ارومیه، ملوان تهران، ستاره طبرستان نوشهر، گل گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت هم گروه است و بازی ها نیز به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه