English

مرتضی رحمانی:

رشد شاخص بورس خراسان رضوی در مهرماه

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و شمالی بیان کرد: حجم معاملات به ثبت رسیده در مهر ماه سال جاری در بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ۱۰۲۱ میلیون سهم به ارزش ۸۶۷۳ میلیارد ریال بوده است.

رشد شاخص بورس خراسان رضوی در مهرماه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی رحمانی مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و شمالی در خبری اعلام کرد: شاخص کل قیمت تا پایان شهریور ماه سال جاری یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۵۱ واحد بود که این شاخص در پایان مهر ماه به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۵۷ واحد رسید و بر این اساس این شاخص نسبت به شهریور ماه ۳.۶ درصد افزایش داشته است.

رحمانی با اشاره به حجم معاملات صورت گرفته در بورس استان‌های خراسان رضوی‌ و شمالی در مهر ماه متذکر شد و گفت: حجم معاملات به ثبت رسیده در مهر ماه سال جاری در بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ۱۰۲۱ میلیون سهم به ارزش ۸۶۷۳ میلیارد ریال بوده است.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و شمالی به معاملات صورت گرفته در بورس استان‌های خراسان رضوی و شمالی اشاره کرد و اظهار داشت: شاخص کل قیمت تا پایان شهریور ماه سال جاری یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۵۱ واحد بود که این شاخص در پایان مهر ماه به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۵۷ واحد رسید. بر این اساس این شاخص نسبت به شهریور ماه ۳.۶ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین تصریح کرد: در مهرماه متوسط ارزش خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار خراسان‌های رضوی و شمالی حدود ۴۸۱ هزار و ۸۱۵ میلیون ریال بود. که این آمار به استناد داده‌های ایستگاه‌های معاملاتی کارگزاری‌هاست و شامل آمار معاملات ایستگاه‌های بر خط گروهی، معاملات آنلاین، دفاتر پذیرش و نمایندگی‌ها نیست.

رحمانی در خاتمه یادآور شد: طی مهر ماه سال جاری ۲۵۵ کارگزاری در خراسان رضوی و شمالی فعال بوده است. همچنین تعداد شرکت‌های استانی فعال در بورس نیز در مهر ماه ۱۴ شرکت و تعداد شرکت‌های استانی فرابورس ۲۰ شرکت بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه