English

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

تولید محتوای دیجیتال بسیج باید در یک جبهه واحد در مقابل استکبار جهانی باشد

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان اظهار داشت: تولید محتوای دیجیتال بسیج باید همگرا، همپوشا و در یک جبهه واحد در مقابل استکبار جهانی باشد.

تولید محتوای دیجیتال بسیج باید در یک جبهه واحد در مقابل استکبار جهانی باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مجتبی فدا امروز در آیین افتتاحیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج امروز گفت: این رویداد ظرفیت خوبی است که باید همگرا، همپوشا و همنوا و در یک جبهه واحد در مقابل استکبار جهانی باشد.

وی تصریح کرد: ما اگر بتوانیم وحدت، همدلی و انسجام را در فضای مجازی فراهم کنیم و یکدیگر را خنثی نکرده و بنابر توصیه های مقام معظم رهبری که سفارش به عمل منطقی و معقول، صداقت و جلوگیری از تهمت و افترا در فصای مجازی می کنند، عمل کنیم، در دنیا تاثیر گذار خواهیم بود.

این مقام مسئول افزود: امروز که جنگ، جنگ اراده ها و تحمیل اراده ها در فضای مجازی است می توانیم اراده خود را بر اراده دشمن در سطح منطقه تحمیل کنیم.

فدا عنوان کرد: انقلاب اسلامی هواخواهان و مشتاقان زیادی در منطقه دارد که می توانیم آرام و با ظرافت، با ظرفیت هایی که نظام و انقلاب جمهوری اسلامی دارد این هواخوان را همگام و همراه با نظام مقدس جمهوری اسلامی کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان و اینکه یک شهید را محور و الگوی حرکت قرار دهید، ادامه داد: این جمع توانایی های زیادی دارد و  شما جا پای شهدا گذاشته اید

سردار مجتبی فدا در پایان آغاز سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اصفهان را با رمز یا فاطمه الزهرا، یا فاطمه الزهرا، یا فاطمه زهرا اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه