English

محمدصادق براتی:

زائران ملزم به استفاده از مراکز اقامتی رسمی هستند

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: کارکنان مراکز اقامتی دارای مجوز مانند هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر و زائرسرا‌های ارزان قیمت داری مجوز، طی ماه‌های قبل علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

زائران ملزم به استفاده از مراکز اقامتی رسمی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: از زائران گرامی درخواست می شود تنها از مراکز اقامتی رسمی استفاده کنند.

براتی در ادامه این سخنان افزود: با توجه به این که مراکز اقامتی رسمی موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند تقاضا از زائران این است که در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی از این مراکز اقامتی استفاده کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی همچنین متذکر شد: همچنین هیات‌های نظارتی و بازرسی ویژه نیز بر فعالیت سایر مراکز در امر پذیرش زائر نظارت جدی دارند و ضمن برخورد با فعالیت‌های غیر قانونی، مهر و موم این مراکز را در دستور کار دارند.

وی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون کارکنان مراکز اقامتی به جهت اطمینان سلامت برای اقامت زائران در مشهد تاکید کرد: کارکنان مراکز اقامتی دارای مجوز مانند هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر و زائرسرا‌های ارزان قیمت داری مجوز، طی ماه‌های قبل علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

براتی همچنین یادآور شد: از ابتدای فراگیری ویروس کرونا و طبق اعلام ستاد ملی، شرکت‌های هوایی موظف به صدور بلیط برای ۶۰ درصد مسافران و در مسیر‌های ریلی برای ۵۰ درصد مسافران هستند و تا زمان تغییر اطلاعیه ستاد ملی کرونا این امر باید رعایت شود.

معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در مورد پایانه مسافربری هم بازرسی‌ها موید رعایت دستورالعمل‌ها بود، ولی شاهد بودیم که برخی از رانندگان، متاسفانه در مسیر‌ها و ایستگاه‌های فرعی توقف و مسافرگیری می‌کردند بر همین اساس نظارت پلیس راه در مسیر‌های جاده‌ای استان افزایش پیدا کرد و اکنون شاهد کاهش این موارد در مسیر‌های جاده‌ای هستیم.

براتی با اشاره به نزدیک شدن به اوجگیری مرحله ششم بیماری کووید -۱۹ خاطر نشان کرد: خوشبختامه با توجه به انجام واکسیناسیون علیه کرونا که در ماه‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، ستاد ملی و استانی کرونا پیش‌بینی‌های لازم را اندیشیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه