English

انعکاس هزار و ۱۴۴ دقیقه برنامه رسانه‌ای از موکب حرم حضرت معصومه(س)

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به میزبانی موکب حرم از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی گفت: اربعین امسال هزار و 144 دقیقه برنامه رسانه‌ای از عمود 1080 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا منعکس شده است.

انعکاس هزار و ۱۴۴ دقیقه برنامه رسانه‌ای از موکب حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی موسویان در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه موکب آستان مقدس بانوی کرامت در ایام اربعین، ارائه خدمات رسانه‌ای، فرهنگی و رفاهی را در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا دنبال کرده است، اظهار کرد: هر چند امسال همانند سال گذشته امکان حضور تمامی خادمان موکب در عراق فراهم نشد اما با این حال خدمات گسترده و قابل توجهی به زائران اربعین ارائه شد.

وی با بیان اینکه موکب حرم مطهر بانوی کرامت امسال نیز همانند سال گذشته به صورت ویژه میزبان رسانه‌ها بوده است، مطرح کرد: با وجود محدودیت‌های موجود، موکب حرم توانست بستر انعکاس برنامه‌های شبکه‌های مختلف استانی، ملی و بین‌المللی را فراهم کند.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: امسال در مدت سه روز منتهی به اربعین حسینی در مجموع هزار و ۱۴۴ دقیقه ارتباط با مراکز سیمای ملی و استانی برای انعکاس ویژه برنامه‌های اربعین و تشریح فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی موکب آستان انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه