English

علی اکبر بسطامی:

توسعه فیبرنوری در روستاهای ایلام ضرورت دارد/ روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت متصل شوند

نماینده حوزه شمالی مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه فیبرنوری در روستاهای ایلام ضرورت دارد،گفت: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شود و این طرح مهم توسعه یابد.

توسعه فیبرنوری در روستاهای ایلام ضرورت دارد/ روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت متصل شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:توسعه فیبرنوری در روستاهای فاقد فیبر استان بمنظور ایجاد تکنولوژی های نوین و شبکه های نسل سوم و چهارم در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایلام قرار گیرد.

وی بر لزوم ارتقای شبکه و بهبود آنتن‌دهی در روستاهایی که طبق آمار سرشماری سالیان گذشته کمتر از 20 خانوار هستند، شد و اظهار داشت: مهاجرت معکوس طی سال‌های اخیر منجر شده که تعداد این خانوارها و جمعیت آنان نیز افزایش یابد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوسازی و بهسازی شبکه کابل استان با توجه به فرسودگی و قدیمی بودن از مهم ترین مطالبه های مردم است که باید در اسرع وقت انجام شود، تصریح کرد:قطعی اینترنت برخی روستاهای استان بدلیل سرقت کابل به یک معضل و مشکل جدی روستائیان تبدیل شده که انتظار می رود این مشکل نیز برطرف شود.

بسطامی با اشاره به اینکه تکمیل رینگ های ارتباطی فیبرنوری شهرستان های سیروان و ارکواز ملکشاهی، لزوم رفع مشکلات پرسنلی و تجهیزات و ابنیه در شعب پست بانک های استان از دیگر مشکلات مردم ایلام در این حوزه است، خاطرنشان کرد: بدلیل افزایش چشمگیر سرانه مرسولات پستی و همچنین خرید اینترنتی در استان، نیازمند توسعه فضای ساختمانی بخش تجزیه و مبادلات هستیم که شرکت ملی پست از استان باید در این راستا حمایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه