English

حجت الاسلام و المسلمین حسن کریمی مطرح کرد؛

پیگیری مفاسد مدیران خواسته به حق مردم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظایف ما حمایت از مطالبه‌گران به حق در جامعه است عنوان کرد: امروز خواسته مردم پرداختن به مفاسدی است که در حوزه مدیران انجام می شود.

پیگیری مفاسد مدیران خواسته به حق مردم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه نباید از هدف اصلی قیام عاشورا فاصله بگیریم، اظهار داشت: مسئله ی مهم پرداختن به جنبه‌ی اصلی قیام عاشورا است و رسانه ها باید به این موضوع بیشتر بپردازند.

وی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ای رسالت مهمی بر دوش دارند که آن پرداختن به فلسفه اساسی قیام عاشوراست، افزود: اگر امروز مسئله امر به معروف و نهی از منکر را احیا نکنیم ممکن است هر نوع فسادی در جامعه به وجود آید و مردم نسبت به آن بی تفاوت باشند، اگر به مسئله امر به معروف و نهی از منکر اهمیت داده شود فسادی به وجود نخواهد آمد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه بسیار مهم است و وظیفه ما این است که امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا کنیم، افزود: بی تفاوتی در هر جامعه ای آسیب زا است، در یک مقطعی که سکوت کردیم فساد در جامعه به وجود آمد، باید مردم را مطالبه گر پرورش دهیم، وظیفه ما حمایت از مردم در این زمینه ها است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف ما حمایت از مطالبه گران به حق در جامعه است، عنوان کرد:  اگر مطالبه گری در جامعه گسترش یابد بسیاری از مفاسد به وجود نخواهد آمد.

وی گفت: در شهرستان‌ها با کمبود نیرو و مکان مواجه هستیم، رویکرد ما پرداختن به مسائل اصلی جامعه است و برای راه‌اندازی سازمان های مردم نهاد در بحث مطالبه گری به صورت تخصصی مجوز صادر خواهیم کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان عنوان کرد: امروز خواسته مردم پرداختن به مفاسدی است که در حوزه مدیران انجام می شود و حس مسئولیت پذیری گزارش کردن فساد در جامعه را باید به وجود آوریم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد ما ایجاد گروه های مطالبه گر در زمینه های مختلف است، گفت: تاکنون برای ۵۰ گروه مطالبه گری به شکل تخصصی مجوز صادر شده است، بحث کیفی سازی خیلی مهم است که باید به آن پرداخته شود، فعالان رسانه به امر مطالبه گری ورود کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی بیان کرد: بسیاری از مشکلات ما از ترک فعل است، با رسانه ای شدن مباحث مطالبه گری خیلی از موضوعات حل خواهد شد و از خبرنگاران میخواهیم مستقل، آزاد و بدون وابستگی باشند 

وی در پایان با اشاره به اینکه پرداخت به موضوع فضای مجازی بسیار مهم است گفت: مطالبه گری در دولت سیزدهم ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه