English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

جشن‌ های دهه ولایت در مازندران برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جشن‌های دهه ولایت در امامزادگان مازندران برگزار شد.

جشن‌ های دهه ولایت در مازندران برگزار شد

​به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در این باره اظهار داشت: همه ساله در ایام دهه ولایت برنامه‌ های جشن و شادی در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان این برنامه‌ها به صورت محدود البته بارعایت کامل پروتکل‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری کاروان خودرویی جشن عید سعید غدیر خم امسال  با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در سطح باز بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران، ادامه داد: تعداد 20 کاروان شادی جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی با عنوان شمیم ولایت در استان به صورت خیابانی و خودرویی البته با پرهیز از تجمع افراد برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان داشت: برگزاری مراسم‌ها با توجه به شرایط استان در فضاهای بسته ممنوع اعلام شد.

وی با اعلام اینکه از محل عوائد موقوفات، کمک‌های مردمی و خیران تهیه و بین نیازمندان با اولویت سادات نیازمند بحث توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: در این راستا، مقرر شد 5 هزار بسته‌های معیشتی تبرکات علوی به ارزش 400 تا 500 هزار و 10 هزار بسته غذای گرم ضیافت غدیر در استان توزیع شود.

وی با اشاره به توزیع غذای گرم در آستان مقدس امامزادگان مازندران، گفت: همچنین اجرای طرح مانور سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران با اجرای طرح ویزیت رایگان نیز دردستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه