English

ابراهیم باقری در گفتگو با موج خبر داد:

افزوده شدن ۳۶ کلاس درس به فضاهای آموزشی در شهرستان خمینی شهر

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهراز اضافه شدن 36 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به فضاهای آموزشی شهرستان خمینی شهر خبر داد.

افزوده شدن 36 کلاس درس به فضاهای آموزشی در شهرستان خمینی شهر

ابراهیم باقری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر در خصوص افتتاح و کلنگ زنی مدارس در شهرستان خمینی شهر گفت: امسال 36 کلاس درس با اعتباری حدود 400 میلیارد ریال که مبلغ 250 میلیارد ریال اعتبارات ملی و استانی است و 150میلیارد ریال آن اعتباراتی است که از طرف خیرین جذب شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی در توسعه فضای آموزشی شهرستان صورت گرفته است، اظهار کرد: 5 پروژه آموزشی وارد چرخه آموزش پرورش شهرستان خمینی شهر شد.

باقری با بیان این مطلب که قسمتی از مدارس در طول زمان دچار فرسودگی شده و نیاز به بازسازی دارد، افزود: مناطقی نیز وجود دارد که به دلیل مهاجرپذیر بودن نیازمند  فضای آموزشی می باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 5 پروژه آموزشی و یک سالن چند منظوره کوثر بهار کلنگ زنی شدو با کمک خیرین ظرف مدت یکسال ساخته و به بهره برداری می رسد.

وی در توضیح مدرسه عصر انتظار که بعد از یازده سال توقف به بهره برداری رسید، ادامه داد: مدرسه دخترانه عصر انتظار از پروژه هایی بود که صد در صد  با اعتبارات دولتی وارد مدار آموزش و پرورش شهرستان شد.

باقری تشریح کرد: مدرسه ایران زمانی از دیگر افتتاح های آموزش و پرورش شهرستان است که با اعتبارات دولتی و مساعدت بانوی خیر خانم زمانی به چرخه آموزش پرورش اضافه شد ؛ همچنین دبیرستان شهید مطهری شهر کوشک و جوان زنده یاد محمد یادگاری شهر خمینی شهر از دیگر اقدامات اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر جهت گسترش فضای آموزشی برای دانش آموزان است که به بهره برداری رسید.

آموزش و پرورش

این مقام فرهنگی اعلام کرد: امسال 36 کلاس درس با اعتباری حدود 400میلیارد ریال که مبلغ 250میلیارد ریال اعتبارات ملی و استانی است و 150میلیارد ریال آن اعتباراتی است که از طرف خیرین جذب شده است.

باقری جمع  مساحت فضاهای آموزشی را6500متر مربع برشمرد و گفت: تراکم در مدارس کاهش یافته و مدارس فرسوده از مدار خارج شده و تا قبل از عید پروژه خدمات فرهنگی رفاهی برادران عراقی و مدرسه قلعه امیریه با جذب اعتبارات افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر خبرداد: در منطقه منظریه 2 مدرسه برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید و هرسال چهار پروژه تحویل دانش آموزان خواهد شد.

باقری از تمام خیرین قدر دانی نمود و یادآور شد: حاج علی نجفی و خانواده مرحوم محمد یادگاری و خانم زمانی و رضایی از خیرانی هستند که در ساخت و تجهیز مدارس کمک های شایانی انجام دادند؛ لازم به ذکر است مدرسه مطهری کوشک که رشته معارف در آن تدریس می شود ، صد در صد خیر ساز است و زیر نظر مدرسه عالی شهید مطهری است .

وی با توضیح این مطلب که سال گذشته با وجود تحریم های اقتصادی و بیماری کرونا ، سعی و تلاش کارکنان آموزش پرورش بر پیشرفت و سرعت کارها بود که این اقدام  با کمک رییس نوسازی کل مدارس پروژه های آموزشی شهرستان روند را طی نموده  تشکر کرد و از این بابت اظهار خوشحالی کرد.

ابراهیم باقری از اقدامات دیگر آموزش پرورش شهرستان خمینی شهر  ساخت زمین ورزشی محله لادره که واقف آن مرحوم امینی است  اعلام نمود و گفت: به زودی ساخت این ورزشگاه پایان خواهد یافت و برای اهالی محل و مردم خمینی شهر  به بهره برداری خواهد رسید.

رییس آموزش پرورش شهرستان خمینی شهر درپایان یادآور شد: با پیگیری های نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی این امکان برای آموزش و پرورش شهرستان فراهم آمد تا  با تبدیل املاکی که برای آموزش پرورش کارایی ندارد با تبدیل به احسن پیشرفتی در پروژه های نیمه کاره آموزشی و پرورشی به وقوع بپیوندد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه