English

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهردر گفتگو با موج خبر داد:

مبتلا شدن ۲۵ دانش آموز و ۳۷ معلم به ویروس کرونا در خمینی شهر

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر از مبتلا شدن 25 دانش آموز و 37 معلم به ویروس کرونا در خمینی شهر با بازگشایی مدارس خبر داد.

مبتلا شدن 25 دانش آموز و 37 معلم به ویروس کرونا در خمینی شهر

ابراهیم باقری در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری موج اصفهان با اشاره به مبتلایان کادر آموزشی به ویروس کرونا اظهارکرد: مدارس استان با یک هفته تاخیر بازگشایی شد و امسال بحث مدارس به گونه ای است که برخی خانواده ها حاضر به گروه بندی نشدند و این خانواده ها که از حداقل بهداشت نیز برخوردار نیستند ، فرزندان این خانواده ها حتی نمی توانند ماسک بر صورت خود بزنند.

وی تصریح کرد: مدارس برخوردار دانش آموزانش کمتردر مدرسه حضور پیدا می کنند و مدارسی که در مناطق کم برخوردار هستند تا آخر وقت در مدرسه حضور دارند بدون اینکه موازین بهداشتی در این مدارس رعایت شود.

این مقام مسئول با ابراز تاسف خبر داد: بیست وپنج دانش آموز و سی و هفت معلم مبتلا به کرونا شده اند و هر معلمی که به ویروس کرونا مبتلا شود از حضور او در چرخه آموزش به مدت سه هفته محروم هستیم.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر ادامه داد: دانش آموزان برخی مدارس به طور کل نمی توانند وارد مدارس شوند و باید به طور مجازی آموزش ها را دنبال کنند.

باقری هشدار داد: نظارت بر 400 مدرسه کاری است بس دشوار و اگر در ستاد تصمیماتی اتخاذ شود که فقط مدارس کم بر خوردار تشکیل شود اداره آن مدارس آسان تر خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه