English

نماینده شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی؛

دانش آموزانی که دارای بیماری زمینه ای هستند باید شناسایی شوند

نگرانی ما از بازگشایی مدارس، خطر انتقال ویروس کرونا به دانش آموزان در سرویس مدارس است همچنین دانش آموزانی که دارای بیماری زمینه ای هستند شناسایی شوند تا تمهیدات ویژه ای برای این قشر دیده شود.

دانش آموزانی که دارای بیماری زمینه ای هستند باید شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدمحمد میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: باید به خانواده اطمینان داده شود که بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می‌شود تا در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به سرویس مدارس دانش آموزان افزود: نگرانی ما از بازگشایی مدارس، خطر انتقال ویروس کرونا به دانش آموزان در سرویس مدارس است چون متاسفانه تا قبل از شیوع کرونا، سرویس‌ها بیش از حد ظرفیت خود، دانش آموزان را جابجا می کردند.

وی تصریح کرد: اکنون برای پیشگیری از کرونا باید سرویس های مدارس کمتر از ظرفیت دانش آموزان را سوار کنند تا نکات بهداشتی به صورت کامل رعایت شود.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد بیان داشت: دانش آموزان در سنی هستند که علائم قابل توجهی در صورت درگیر بودن به کرونا، ندارند و بنابراین می‌توانند انتقال دهنده بسیار جدی این بیماری باشند.

وی توصیه کرد: حتما جلسه ای قبل از آغاز بازگشایی مدارس در راستای توجیه مراقبان بهداشتی مدارس با پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی در زمینه نحوه مراقبت دانش آموزان از این بیماری برگزار شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اضافه کرد: ادارات و نواحی آموزش و پرورش از پتانسیل های شبکه های بهداشت در راستای پیشگیری از کرونا استفاده کنند.

وی گفت: دانش آموزانی که دارای بیماری زمینه ای هستند شناسایی شوند تا تمهیدات ویژه ای برای این قشر دیده شود.

پیش از صحبت های میرمحمدی، طالبی استاندار یزد و آیت الله ناصری امام جمعه یزد نیز سخنرانی کوتاهی داشتند.

گفتنی است اجلاس یادشده به صورت ویدئو کنفرانس، با سخنرانی مقام معظم رهبری و وزیر آموزش و پرورش و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران و رییسان نواحی آموزش و پرورش یزد در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه