English

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد؛

هرگاه با وحدت از توان خود استفاده کردیم موفق بوده ایم

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: در محور مقابله با کرونا از ظرفیت های استان استفاده کردیم و تا حدود زیادی نیز موفق بودیم و این نشان می دهد هرگاه در مسائل وحدت رویه داشتیم و از توان خود استفاده کردیم موفق بوده ایم.

هرگاه با وحدت از توان خود استفاده کردیم موفق بوده ایم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که با حضور استاندار یزد و مدیران اجرایی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: دولت‌مردان در این شرایط اقتصادی، حداقل ادبیات و گفتمان خود در پاسخ‌گویی به مردم را اصلاح کنند.

وی تصریح کرد: اینکه به جای عذرخواهی از گرانی ها و پوزش خواستن از عدم نظارت صحیح جهت کنترل قیمت ها، فرافکنی کنیم و پاسخ مناسبی نیز به انتقاد مردم ندهیم، درست نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به این که بنا را بر حمایت و پشتیبانی از دولت جهت کمک به مردم گذاشته ایم، بیان داشت: در محور مقابله با کرونا از ظرفیت های استان استفاده کردیم و تا حدود زیادی نیز موفق بودیم و این نشان می دهد هرگاه در مسائل وحدت رویه داشتیم و از توان خود استفاده کردیم موفق بوده ایم.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب استان یزد در بخش های مردمی و دولتی، گفت: همین تلاش و وحدت باید در بحث نظارت بر قیمت ها نیز پای کار بیاید و گرانی اجناسی که اکثراً نیز دلیل مشخصی ندارد کنترل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه