English

سردار صفوی:

دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای ایران، خصوصا مثلث شرارت یعنی آمریکائیها و صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نوکران منطقه‌ای آنها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند.

دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جلسه با برخی مسئولین استان لرستان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و  چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران  گفت: دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای ایران، خصوصا  مثلث شرارت یعنی آمریکائیها  و صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نوکران منطقه‌ای آنها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند.

وی افزود: نظام مقتدر جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران به یاری خداوند  متعال  و توجهات خاص  14 معصوم خصوصا حضرت مهدی (علیه السلام)  و رهبری خردمندانه و شجاعانه حضرت امام  خامنه‌ای آنقدر قوی شده‌اند که بتوانند از انقلاب اسلامی و منافع ملی و امنیت ملی ایران دفاع کنند و در مقابل هرگونه تجاوز  احتمالی ضربات  غیر قابل تصور  بر دشمنان اسلام و ایران وارد سازند. البته دشمن را نباید حقیر و ناتوان شمرد ، راه اساسی مقابله با شرارت دشمنان  افزایش توان و قدرت داخلی در همه ابعاد  نظامی و اقتصادی و فرهنگی است.

سرلشکر صفوی با تبیین تلاش دشمنان برای ترویج نظام دو گفتمانی در کشور ادامه داد: ایجاد تفرقه، یاس و نا امیدی در بین جوانان و در بین مردم و مسئولان و وجود دو گفتمان  در کشور موجب سردرگمی و حیرت مردم می‌شود.

وی افزود: ملت  هوشمند ما در چهل و دومین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی عزت و اقتدار ایران به تاسی از امام بزرگ و رهبر عزیزمان  با وحدت و همبستگی حول محور ولایت فقیه و  گفتمان انقلاب اسلامی و آرمانهای شهیدان  برای پیشرفت  و آبادانی کشور و رسیدن به تمدن اسلامی  حرکت می‌کنند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به پروژه نفوذ بعنوان یکی از اصلی تیرن پروژه‌های دشمنان گفت: پروژه نفوذ یکی از اصلی ترین  پروژه‌های  دستگاه‌های  سیاسی و  اطلاعاتی بیگانگان است. نفوذ  عناصر انسانی  نفوذی در دستگاه‌‌های  مختلف فرهنگی اقتصادی  و سیاسی کشور بدنبال تصمیم سازی و تصمیم گیری ‌های نادرست  و متوقف کردن  پیشرفت  ملت و کشور  با ضربه زدن  از داخل و یا استحاله  انقلاب و نظام از درون است.

مشاور عالی رهبر انقلاب، ادامه داد: برای حل مشکلات مردم نیازمند  روحیه جهادی و انقلابی در تمامی دستگاه‌های و سازمانهای  کشوری و حکومتی هستیم.

وی اضافه کرد: چالش‌های پیش روی مردم و مسئولین، ما را از ادامه مسیر نورانی  انقلاب اسلامی و خدمتگذاری  به مردم عزیز مان باز نمی‌دارد و با حضور مقتدرانه مردم در حماسه 22 بهمن و حماسه انتخابات آینده  ان شاء الله مسیر عزت  و پیشرفت و آبادانی کشور و حل مشکلات هموار خواهد شد.

 سرلشکر صفوی با اشاره به روند افول قدرت آمریکا گفت: در همین انتخابات اخیر آمریکا، نشان دادند که آمریکا از نظر سیاسی و فرهنگی چقدر ضعیف و آسیب پذیر و دچار اضمحلال و بی آبرویی شدند  و با شکست استراتژی  لشکر کشی و اشغال نظامی  افغانستان و عراق مظلوم که حدود بیست سال از آن می‌گذرد ، فرصت‌های خوبی رابرای چینی‌ها و روس‌ها و ایران فراهم کردند.

سرلشکر صفوی با تبیین فرصت جهاد در ساخت ایران اسلامی گفت: جهاد بزرگ ساختن ایران اسلامی و عبور از شرایط سخت  فعلی و برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی، شناخت فرصت‌ها و چالش‌ها و داشتن برنامه‌های کلان کلی و استانی است. مدیران عالیرتبه کشور عزیزمان با شناخت روندها و رویدادهای منطقه‌ای  و جهانی و تشخیص  درست راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی  و بادرک صحیح از فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو می‌توانند راهبردها و برنامه‌های آمایش سرزمینی  را تنظیم و تدوین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی