English

محمود رضا امینی؛

پیروزی انقلاب اسلامی ثبات را در کشور به ارمغان آورد و قدرت تشیع در منطقه را افزایش داد

کارگاه آینده نگاری رسانه در گام دوم انقلاب با حضور محمود رضا امینی فعال رسانه و مدیر عامل خبرگزاری موج به صورت آنلاین توسط نهضت سواد رسانه ای انقلاب شهرستان اردکان در استان یزد برگزار شد.

پیروزی انقلاب اسلامی ثبات را در کشور به ارمغان آورد و قدرت تشیع در منطقه را افزایش داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، محمود رضا امینی فعال رسانه و مدیر عامل خبرگزاری موج در نشست آنلاین پیرامون آینده نگری رسانه و گام دوم انقلاب گفت: باید گذشته را در بستر واقعیت تحلیل کنیم و در نظر داشته باشیم با پیروزی انقلاب اسلامی بود که معادلات استکبار در جهان به هم خورد.

امینی عنوان کرد: هرچند در دوران پس از انقلاب، مدیریت هایی گاهی موجب چالش شد ولی عزت انقلاب و مردم سالاری و مدیریت جهادی با قوت همچنان ادامه دارد.

امینی، انقلاب جمهوری اسلامی را آغازگر تحول دانست و گفت:این تحول، ثبات را در کشور خودمان به ارمغان آورد و قدرت تشیع در منطقه را افزایش داد.

وی معتقد است: فرصت ها برای تمدن سازی، پیشِ رو و متعالی است چراکه ایران از منابع خوبی برخوردار است،  7درصد منابع معدنی جهان در ایران است، سواحل دریایی و حاصل خیزی سرزمین، محصولات متنوع، دانش و کوشش و میل جوانان به اقتدار کشور را داریم، که می تواند ما را به جلو ببرد.

وی افزود: ایران می تواند قدرت های دنیا را تحت تاثیر قرار دهد و موتور اقتصادی منطقه را روشن کند و اکنون که آغازگر گام دوم انقلاب هستیم باید تاکید ما روی علم و معنویت، عدالت اجتماعی، روش زندگی متناسب با ارزش ها، عزت ملی، استقلال و آزادی متناسب با ارزش ها و حمایت مستضعفان باشد.

وی در خصوص کارکرد رسانه در گام دوم انقلاب گفت: کارکرد رسانه ها در گام دوم انقلاب مانند پلی است برای آگاه سازی مردم، مطالبه گری و عملیاتی شدن برای ساختن تمدن اسلامی است.

وی با اشاره به قدرت رسانه، تصریح کرد: رسانه می تواند با استفاده از صاحب نظران، تفهیم کند، با رصد کردن، عملیاتی شدن وعده ها را رقم بزند و رسانه ها چون وابسته اند و به مردم آگاهی بدهند.

وی با بیان اینکه رسانه ها به علت مسائل اقتصادی و وابستگی های خود نتوانستند تا کنون به درستی رسالت خود را انجام دهند.

امینی رسانه را ابزار هدایت کننده تصمیم سازان دانست و عنوان کرد: برای تحقق اهداف سند گام دوم انقلاب باید گروه های جهادی گام دومی و قرارگاه های جهادی گام دوم در ارگان های مسئول راه اندازی شود.

وی در ادامه به ضرورت تمدن سازی انقلاب در آینده اشاره کرد و گفت:این اهداف  انواع و اقسام محصولات رسانه ای را ایجاب می کند و مدیریت و فرماندهی و پیوستگی لازم دارد.

وی انتظار از رسانه های انقلابی را تولید محصولات مختلف رسانه ای برای مطالبه گری و رصد و آگاهی دهی به مردم دانست و اظهار داشت: ما در مقابل جمهوری اسلامی مسئول هستیم و باید هدایت دهی برای انقلاب جهانی حضرت حجت را با قلم، بیان و محصولات رسانه ای جدی پیگیری کنیم.

وی لازمه کار رسانه انقلابی را داشتن نیروی انسانی انقلابی با سواد و مطالبه گر و  عدم وابستگی اقتصادی دانست و گفت: باید بداینم هیچ دشمنی دلسوز نیست و هر کس با رهبری زاویه دارد، خیانت کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر