English

همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

ثبت اولین وقف فجر فاطمی ویژه جبهه مقاوت در کاشان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از ثبت اولین وقف فجر فاطمی ویژه جبهه مقاوت در کاشان خبر داد.

ثبت اولین وقف فجر فاطمی ویژه جبهه مقاوت در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسلم محمود زاده گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی یکی از واقفان نیک اندیش شهرستان کاشان منزل مسکونی خود را وقف کرد.

وی اضافه کرد: همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی آقای علی فرهنگ همگی و تمامیت 6 دانگ یک باب منزل مسکونی خود را به متراژ ۱۳۹متر مربع واقع در خیابان شهید زیارتی کاشان وقف کرد.

این مقام مسئول در خصوص نیات واقف برای وقف منزل مسکونی‌اش ابراز داشت: درآمد حاصل از اجاره بهای منزل مسکونی همه ساله یک پنجم عواید به دست آمده را برای کمک به جبهه‌های مقاومت اسلامی و رزمندگان اسلام در هر نقطه از دنیا که لازم باشد، وقف کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این واقف یک پنجم عواید را برای هزینه در جشن و بزرگداشت عید غدیر خم شامل هزینه‌های بزرگداشت و ترویج غدیر و مراسم های ایام فاطمیه وقف کرد، اضافه کرد: همچنین یک پنجم عواید را صرف تهیه جهیزیه و کمک به ازدواج آسان جوانان نیازمند، یک پنجم عواید حاصله را صرف کمک به ایتام و افراد بی بضاعت و یک پنجم دیگر عواید حاصله را برای نشر فرهنگ و معارف قرآنی وقف کرد.

وی تصریح کرد: این واقف خیر اندیش در نیات خیرخواهانه خود علاوه بر قرآن و عترت به مشکلات اجتماعی و مباحث اعتقادی سیاسی نیز پرداخته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه تولیت این موقوفه با واقف نیکوکار نسل در نسل خواهد بود، اضافه کرد: ارزش ریالی این موقوفه حدود۲۵میلیارد ریال ارزیابی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی