English

دهه فجر و فجرآفرینان

فجر آفرینان بی شک بی ادعا بودند و بدینوسیله از خود عبور کردند و توانستند حماسه های بی بدیلی برای ما به یادگار بگذارند .

دهه فجر و فجرآفرینان

محمود رضا امینی - خبرگزاری موج؛ دهه فجر بر همه مردم و فجر آفرینان مبارک است، آنانی که نه بر سفره های مردم و نه بر مردم و نه با ابزار کردن دین، وظیفه خود را نسبت به نسل گذشته و حال و آینده ادا کردند،فجرآفرینانی که تحت زعامت حضرت امام خمینی (ره) از جان و مال و علائق دنیوی گذشتند و هر آنچه که داشتند را در کف اخلاص برای خدا و انقلاب مردمی اسلامی هدیه کردند.

فجر آفرینان بی شک بی ادعا بودند و بدینوسیله از خود عبور کردند و توانستند حماسه های بی بدیلی برای ما به یادگار بگذارند. 

فجر مبارک است زیرا در این چهل سال، علیرغم کم کاری های عمدی و غیرعمدی غیر فجرآفرینان نتایج درخشان و بی بدیلی برایمان متولد شد.

با فرهنگ فجر آفرینی توانستیم در علم پزشکی، مهندسی، صنعت الکترونیک، عدالت جتماعی و روندهای اقتصادی و سیاسی و فرهنگی رشد قابل ملاحظه‌ای بکنیم و در تکنولوژی های برتر مانند نانو، هسته‌ای، موشکی، سایبری، ساخت هواپیما، زیردریایی، واکسن، هوا فضا و غیره توانستیم در دنیا مطرح شده و در محاسبات در نظر گرفته شویم اما تداوم انقلاب اسلامی به فجر آفرینی و فجر آفرینان آن است که در گام دوم انقلاب باید به آن رسید.

 واقعیت آن است که مسئولین و خدمتگزارانی می توانند در زمره فجرآفرینان باشند که همچون گذشتگانشان از خود عبور کنند و برای خدا و کمک به مردم سر از پا نشناسند، میز و صندلی مسئولیت را محل قدرت نمایی و رشد خود نبیند گفتمانشان انقلابی باشد سلطه ستیز باشند و با دشمن رفاقت نکنند بلکه رقابت را بستر مناسبی برای رشد و پویایی قرار دهند.

منیت و اشرافیت و تجمل گرایی و وادادگی را کنار گذاشته و به طور کامل در خدمت انقلاب اسلامی و رفع گره ها و حل مشکلات باشند.

آنانی که از مسیر فریبندگی مردم برای خود سفره ای پهن کرده اند بلاشک خائنان به فجرآفرینان هستند، فجرآفرینان را الزاماً نباید در گوشه و کنار مسئولیت‌های کشوری و لشکری یافت، اگر چه درس فجر انقلاب این است که هرگز و هرگز مسئولیت در نظام اسلامی نباید به افراد غیر انقلابی و ارزشی سپرده شود و همه آحاد مسئولین باید فجر آفرین انقلابی باشند و گرنه:

 - زاویه گرفتن با رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) 

- تقابل با رهنمودهای مقام معظم رهبری 

- به سلطه پذیری و یا غرب گرایی. 

- بی خیالی به ارزش ها و تبلیغ آن در گفتمانشان

 - زندگی اشرافی

 - سیاست زدگی و سیاست بازی های حزبی ترجیح منافع شخصی و گروهی. 

-شادخواری و قوم و خویش بازی 

- بی‌توجهی به کارآفرینان

-  بی توجهی به تولید و اشتغال 

- بی‌توجهی به عدالت اجتماعی و صدها واژه دیگری که موجب نارضایتی مردم و عقب ماندن پیشرفت کشور می شود جز خیانت محسوب نمی شود 

بستر کشور هم شاهد فجر آفرینان انقلابی است و هم خائنینی در قالب فجر آفرینان، امید است در انتخابات آتی، آگاهی و بصیرت مردم  منجر به انتخاب فجر آفرینی برای مدیریت کلان کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر