English

شهرام رسولی:

افزایش ۳۶ درصدی آمار فوتی در استان اردبیل / ۷۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند ندارند /کمبود نیروی جوان کاری

مدیرکل ثبت اداره کل ثبت احوال استان اردبیل بیان کرد: نیمه اول امسال آمار فوتی‌ها در این استان 36درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافته است و افزایش آمار مرگ و میر همراه با کاهش میزان ولادت، همچنین افزایش میانگین سنی جمعیت در استان خطر مواجهه با کمبود نیروی جوان کاری را در آینده رقم خواهد زد.

افزایش 36 درصدی آمار فوتی در استان اردبیل / 70 هزار نفر کارت ملی هوشمند ندارند /کمبود نیروی جوان کاری

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام رسولی مدیرکل ثبت  اداره کل ثبت احوال استان اردبیل اظهار کرد: نیمه اول امسال آمار فوتی‌ها در این استان 36درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافته است و افزایش آمار مرگ و میر همراه با کاهش میزان ولادت، همچنین افزایش میانگین سنی جمعیت در استان خطر مواجهه با کمبود نیروی جوان کاری را در آینده رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای 91درصد جمعیت استان کارت ملی صادر شده و آمار دریافت کارت ملی هوشمند از 930هزار نفر در این استان فراتر رفته است، گفت: در حال حاضر بیش از 14هزار کارت ملی هوشمند صادر شده در دفاتر پیشخوان دولت در مناطق مختلف استان منتظر مراجعه برای دریافت از سوی صاحبان این کارت‌ها هستند.

70هزار نفر کارت ملی هوشمند  در استان اردبیل ندارند

مدیرکل ثبت  اداره کل ثبت احوال استان بیان کرد: در سطح استان اردبیل اکنون 70هزار نفر کارت ملی هوشمند ندارند و انتظار می‌رود برای تعویض کارت خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

رسولی با بیان اینکه جامعه هدف استان برای دریافت کارت ملی هوشمند یک‌میلیون و 321هزار نفر است، افزود: انتظار از افرادی که برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده‌اند، اقدام به دریافت کارت  پس از دریافت پیامک از اداره ثبت احوال، دفاتر پیشخوان و سامانه‌های ذی‌ربط است.

وی افزود: از سال گذشته وقفه کاری در دریافت کارت هوشمند ملی در استان در تمامی شهرستان‌های استان به‌وجود آمد که این مشکل از سامانه‌های صدور کارت هوشمند ملی در کشور بود و با رفع مشکل از 2 ماه گذشته، کارت‌های هوشمند ملی به‌سرعت صادر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه