English

دفن اموات داخل شهر موجب بروز چالش‌های زیست محیطی و ترافیکی می شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم گفت: دفن اموات داخل شهر موجب چالش‌های زیست محیطی و ترافیکی برای مردم قم خواهد شد.

دفن اموات داخل شهر موجب بروز چالش‌های زیست محیطی و ترافیکی می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید سیف الدین موسوی نیارکی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم ، در گفت و گویی، با اشاره به اینکه دفن اموات داخل شهر مشکلات متعددی ایجاد می‌کند، اظهار داشت: با دیدگاه های مختلف که به این موضوع نگاه می‌کنیم، دفن اموات در بهشت معصومه(س) به نفع مردم و شهر است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به مشکلات زیست محیطی و اجتماعی دفن اموات داخل شهر، ادامه داد: مزیت‌های زیادی برای دفن اموات در بهشت معصومه(س) وجود دارد از جمله اینکه این آرامستان از شهر فاصله مناسبی دارد.

موسوی نیارکی گفت: سمت و سوی وزش باد و سطح آبهای زیرزمینی در بهشت معصومه(س) هم به گونه‌ای است که دفن اموات در آن مشکلات زیست محیطی ایجاد نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی بهشت معصومه(س) با داشتن پارکینگ‌های کافی و مسیر دسترسی مناسب، کمترین مزاحمت برای ترافیک شهری را دارد درحالیکه آرامستان‌های داخل شهر ترافیک شهری را قفل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم افزود: از طرفی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در آرامستان‌های داخل شهر و در همسایگی املاک مسکونی، اثر روانی منفی بر شهروندان دارد و بر اساس تمام این ادله بهشت معصومه(س) بهترین گزینه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه