English

معاون شهردار قم خواستار شد

لزوم پیگیری جذب سرمایه‌گذار برای تأمین دستگاه هاضم زباله در قم

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از پیگیری مدیریت شهری قم برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی جهت تأمین دستگاه هاضم زباله خبر داد.

لزوم پیگیری جذب سرمایه‌گذار برای تأمین دستگاه هاضم زباله در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت تهیه دستگاه هاضم زباله برای شهر قم، اظهار داشت: در حال حاضر کار مطالعه و بررسی انتخاب نوع دستگاه هاضم از نظر میزان ظرفیت و فناوری آن  و همچنین آنالیز فیزیکی و شیمیایی پسماندهای شهر انجام، علاوه بر آن پیش نویس قرارداد مشارکت نیز تهیه شده است.

وی با بیان اینکه علیرغم فراخوان جذب سرمایه گذار برای سیستم زباله‌سوز اما  متأسفانه به دلیل فرمولهای موجود بخش خصوص بر این تصور است که صرفه مشارکت ندارد، افزود: معتقدیم اگر بخش خصوصی در این زمینه مشارکت داشته باشد قطعاً صرفه اقتصادی دارد از همین رو در تلاشیم بخش خصوصی که تجربه مدیریت تبدیل مواد به انرژی به روشهای زباله‌سوز و هاضم را دارند برای مشارکت دعوت به عمل آید.

سید امیر سامع به اقدامات تعیین مدل مشارکت و نیز روش تعیین سرمایه‌گذار برای سیستم هاضم زباله اشاره کرد و گفت: در صورت تحقق این موضوع میتوان با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و با مشارکت سرمایه‌گذاری مشترک بخش خصوصی و شهرداری این پروژه را در شهر قم آغاز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه