English

ضدعفونی مستمر کلیه تاکسی ها و اتوبوس ها در قم

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: در خصوص ضدعفونی کردن تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها هم باید سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی حداقل یک فوگرحرارتی به‌منظور عملیات ضدعفونی تهیه کند.

ضدعفونی مستمر کلیه تاکسی ها و اتوبوس ها در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی‌اکبر رحیمی مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم در گفت وگویی با اشاره به برنامه‌های عملیاتی پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا در شهر قم، اظهار داشت: چند ماهی بوده که کشور و استان قم درگیر شیوع ویروس کرونا هستیم و برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقداماتی در شهر صورت گرفته است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: در این راستا هر دستگاهی اقداماتی را انجام داده است که شهرداری نیز در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمانی قرار دارد و اقدامات بسیاری را در این زمینه انجام داده و در حال انجام است.

رحیمی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: کلیه حوزه‌های شهرداری اعم از مناطق، سازمان‌ها و مجموعه‌ها که دارای ساختمان و محیط اداری هستند ملزم به ثبت‌نام در سامانه سلامت و دریافت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای آن هستند.

وی با بیان اینکه در این زمینه معاونت برنامه‌ریزی دستورالعملی جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تدوین و به حوزه‌های شهرداری ابلاغ کرد، ابراز داشت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از پایان ساعت اداری کلیه ساختمان‌های شهرداری و محیط اداری با استفاده از محلول آب ژاول از طریق مه پاش‌های دستی ضدعفونی می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: کلیه ساختمان‌های اداری شهرداری و ایستگاه‌های آتش‌نشانی باید حداقل یک نوبت با استفاده از فوگر حرارتی ضدعفونی شوند که به همین منظور دو دستگاه فوگر حرارتی در اختیار سازمان آتش‌نشانی جهت بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم اضافه کرد: در خصوص ضدعفونی کردن تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها هم باید سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی حداقل یک فوگرحرارتی به‌منظور عملیات ضدعفونی تهیه کند.

وی با اشاره به سخت‌افزارهای موردنیاز جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا یادآور شد: در خصوص ضدعفونی محیط، ساختمان و خودروها، حوزه‌های مربوط نیازمند سخت‌افزار و تجهیزات و ابزارآلات بروز و مدرن هستیم که باید هرچه سریع‌تر نیازمندی‌های خود را به ستاد بحران اطلاع دهند تا معاونت مالی بتواند اقدامات لازم جهت خرید تجهیزات را انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی