English

عباس راستی خبرداد؛

اهدا ۲۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند در میناب

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، با همراهی و مشارکت یکی از خیرین گرانقدر شهرستان میناب تعداد 200 بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و ساکن در مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان میناب اهدا شد.

اهدا 200 بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس راستی رئیس کمیته امداد شهرستان میناب در این خصوص گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، با همراهی و مشارکت یکی از خیرین گرانقدر شهرستان میناب، تعداد 200 بسته معیشتی به ارزش 50 میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند ساکن در مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان میناب اهدا شد.

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی اهدایی 250 هزار تومان و شامل روغن، عدس، نخود، لپه، رب گوجه فرهنگی، انواع کنسرو مواد غذایی، تن ماهی، قند، شکر و چای بوده که با همکاری خیر نیک‌اندیش تهیه و با رعایت استانداردهای بهداشتی توسط مددکاران این نهاد بین خانواده‌های نیازمند در مناطق روستایی شهرستان میناب توزیع‌ شده است.

این مقام مسئول گفت: تاکنون کمیته امداد امام (ره) با همکاری خیرین بزرگوار خدمات مطلوبی به‌ منظور حل مشکلات اساسی نیازمندان و جامعه هدف این نهاد انجام داده است اما در شرایط سخت کنونی و بوجود آمدن مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا، خانواده‌های نیازمند بیش از پیش نیاز به حمایت و کمک دارند.

راستی یادآور شد: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد نیز بدون مراجعه حضوری به این نهاد و از طریق سامانه الکترونیکی e.emdad.ir در طول شبانه‌ روز می‌توانند درخواست‌ های خود را در این سامانه ثبت و از طریق تماس تلفنی با مددکاران پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه