English

ناصر عتباتی:

طرح هر مسجد یک حقوقدان در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود و به عنوان یکی از موفق‌ترین طرح‌ها است که با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی دستگاه قضایی عملیاتی می‌شود.

طرح هر مسجد یک حقوقدان در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در نشست با نمایندگان گروه‌های جهادی در استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر فقر و عدم وجود اشتغال در سطح جامعه یکی از عوامل مهم بروز بسیاری از اختلافات است که باید در این زمینه تلاش بسیاری صورت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم استان اردبیل افزود: در مناطق مختلف استان اردبیل ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه در حوزه‌هایی همچون کشاورزی و دامپروری دارد که می‌تواند در ایجاد اشتغال برای جوانان موثر باشد.

عتباتی ایجاد اشتغال را در رفع مشکلات موثر دانست و تصریح کرد: فعالیت‌ها و اقدامات گروه‌های جهادی که با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود در کاهش آسیب‌های اجتماعی و اختلافات موثر است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر افزایش دانش حقوقی مردم در مناطق محروم بیان کرد: با توجه ضرورت افزایش دانش حقوقی مردم در مناطق محروم و کم‌برخوردار برای پیگیری امورات خود در معاملات و قراردادهای مالی باید ارائه خدمات مشاوره حقوقی بدون هزینه در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

وی از اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود و به عنوان یکی از موفق‌ترین طرح‌ها است که با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی دستگاه قضایی عملیاتی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه