English

عزت الله ضرغامی:

اگر مردم از اصلاح ناامید شوند تهدید است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: اگر مردم از اصلاح ناامید شوند تهدید است و ربطی به هیچ خط سیاسی ندارد. به همین دلیل رسانه باید صادقانه پلی برای اتصال و طرح مشکلات و مسائل مردم باشد.

اگر مردم از اصلاح ناامید شوند تهدید است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شامگاه امروز در جشنواره رسانه ای ابوذر اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد اظهارکرد:اگر مردم از اصلاح ناامید شوند تهدید است و ربطی به هیچ خط سیاسی ندارد. به همین دلیل رسانه باید صادقانه پلی برای اتصال و طرح مشکلات و مسائل مردم باشد.

هویت اردبیل در برخورداری از تاریخ و فرهنگ غنی غیرقابل انکار است

وی با تاکید به اینکه اردبیل خاستگاه صلحا، بزرگان و پاکان است که نمونه آن مرحوم محمد باقر منصوری است و اثرگذاری وی در هنر شیعی قابل توجه است، افزود: هویت اردبیل در برخورداری از تاریخ و فرهنگ غنی غیرقابل انکار است.

ضرغامی با اشاره به اینکه لبیک یا حسین (ع) اردبیلی‌ها در همه جای جهان طنین دارد، اظهار کرد: طنین لبیک یا حسین (ع) اردبیلی ها مرزهای کشور را طی کرده و به اندیشه‌ای مستحکم تبدیل شده است.

ضرغامی با اشاره به اهمیت انعکاس ارزش‌های معنوی یک جامعه تصریح کرد: آنچه به پیام ارزش می‌دهد و پیام منتقل شده را ماندگار می‌کند، اعتقاد عمیق به پیامی است که انتقال یافته است.

عضو شورای عالی فضای مجازی با تاکید به اینکه رفتار کارمندی و رفع تکلیف در حوزه رسانه مقبول نیست، افزود: رسانه اعتقاد عمیق به آن پیامی است که وقتی منتشر می‌شود با اندیشه و احساس واقعی فرد در ارتباط است.

انتقال پیام صرفا مختص حوزه سیاسی نیست

وی با اذعان به اینکه در حوزه رسانه گاهی نمی‌شود، مطلبی را به صراحت عنوان کرد، اظهار کرد: در چنین شرایطی لازم است هجرت موضوعی و محتوایی داشت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: انتقال پیام صرفا مختص حوزه سیاسی نیست و می‌توان از حوزه‌های مختلف برای انتقال پیام بهره برد.

ضرغامی با تاکید به اینکه فضا باز و فراخ است و کمی نیازمند سلیقه است، افزود: گاهی دیده می‌شود که حتی نقطه مقابل ما به شکل گسترده از این مهم بهره برده است.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه باید لایه‌های مختلف طرح مسائل را بشناسند و محتوای مطلوب تولید کنند، گفت: به عنوان مثال رسانه‌ها علاوه بر مسئولیت طرح مشکلات باید اقدامات انجام شده را نیز طرح کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با ذکر مثالی به توسعه شهر گردشگری سرعین اشاره کرد و افزود: اینکه اگر فردی به ویژه در فضای مجازی هم به طرح عملکرد می‌پردازد با القاب بدی تخریب می‌‌شود، مقبول نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه