English

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز:

۱۰ اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز از ارسال 10 اثر خارجی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

 10 اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، هیوا حاج‌محمدی صبح امروز چهارشنبه در نشست با رسانه های کردستان اظهار داشت: اثرهای ارسال شده به دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز نسبت به سال‌های قبل از محتوای خوبی برخوردارند البته اثرهای مختلفی را هم از چند کشور خارجی دریافت کردهایم.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز گفت: تاکنون 58 اثر شامل 48 اثر داخلی از استان های مختلف کشور و 10 اثر خارجی به دبیرخانه شانزدهمین دوره این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: 10 اثر از استانبول و دیاربکر ترکیه، سوئد، سوریه و برخی شهرهای اقلیم کردستان عراق به دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز تاکنون ارسال شده است.

حاج محمدی اضافه کرد: اثرهای هنرمندان داخلی هم از استان های خراسان شمالی، تهران، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و شرقی و کردستان ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه این اثرها بعد از بازبینی فیلم مستقیم وارد جشنواره می‌شوند، یادآور شد: پنج نفر داور آثار ارسالی را بازبینی کرده و در صورت تایید در جشنواره حضور خواهند یافت.

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز گفت: این جشنواره در نیمه دوم آذرماه امسال در سقز برگزار می‌شود و آماده سازی‌های لازم برای برگزاری خوب این جشنواره در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه