English

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

فروش کتاب در نمایشگاه کتاب کردستان با تخفیف ۳۰ درصدی همراه است

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از ارائه بن خرید کتاب با تخفیف 30 درصد در نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان خبر داد.

فروش کتاب در نمایشگاه کتاب کردستان با تخفیف 30 درصدی همراه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبید رستمی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با رسانه های کردستان با محوریت نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان در سنندج اظهار داشت: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با 30  درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند بن خرید کتاب را از باجه بانک شهر مستقر در محل نمایشگاه تهیه کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از ایجاد 218 غرفه در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: 156 ناشر مستقل، 90 نمایندگی ناشر در کشور ، 12 ناشر استانی برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

عبید رستمی اضافه کرد: بر اساس آخرین برنامه‌ریزی انجام شده قرار است 2 هزار و 500 عنوان کتاب کردی در 50 هزار جلد توسط 13 ناشر اقلیم کردستان عراق در این نمایشگاه عرضه شود.

وی تعداد ناشران بین‌المللی و نمایندگی ناشران خارجی حاضر در این دوره از نمایشگاه را 43 ناشر  اعلام کرد و گفت: 9 هزار و 372 عنوان کتاب از ناشران بین‌المللی، 71 هزار و 465 عنوان کتاب هم از ناشران داخلی در این دوره از نمایشگاه عرضه می‌شود.

رستمی یادآور شد: برگزاری 8 نشست تخصصی، سه همایش و تجلیل از 16 مروج حوزه کتاب از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان از 10مهر  در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان در سنندج کار خود را آغاز می‌کند و تا 15 این ماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12:30 و عصرها از ساعت 15:30 تا 20 پذیرای بازدید مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه