English

فتح الله نوخواه:

ذخیره‌سازی مناسب آب در مخازن شهر اردبیل انجام می شود

مدیر امور آب و فاضلاب اردبیل گفت: طی سه روز گذشته بصورت شبانه‌روزی با تکمیل قسمت‌هایی از زون شبکه و اتصال آن به قسمت‌های اجرا شده توانستیم نسبت به ذخیره‌سازی مناسب آب در مخازن شهر اردبیل اقدام نماییم.

 ذخیره‌سازی مناسب آب در مخازن شهر اردبیل انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فتح الله نوخواه   مدیر امور آب و فاضلاب اردبیل با اشاره به گرمای هوا در روزهای گذشته و بالا رفتن میزان مصرف آب در اردبیل از کاهش سطح آب در مخازن ذخیره آب و افت فشار و قطعی آب در برخی از مناطق در شهر اردبیل خبر داد و اظهار کرد: به‌زودی این مشکل رفع خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت از طریق پخش مصاحبه‌های مختلف از صدا و سیما و زیرنویس تلویزیونی و مساعدت رسانه‌ها از مردم درخواست کردیم تا ما را با اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی برای گذر از این شرایط همراهی نمایند.

مدیر امور آب و فاضلاب اردبیل تصریح کرد: طی سه روز گذشته بصورت شبانه‌روزی با تکمیل قسمت‌هایی از زون شبکه و اتصال آن به قسمت‌های اجرا شده توانستیم نسبت به ذخیره‌سازی مناسب آب در مخازن شهر اردبیل اقدام نماییم.

نوخواه ضمن پوزش از شهروندان ساکن در برخی از مناطق کلان‌شهر اردبیل از جمله شهرک‌های دادگستری، کوثر، نیایش و سایر مناطق که در طی دو سه روز گذشته با مشکل تامین فشار آب و احیاناً قطعی آب مواجه بودند، افزود: مردم شهر اردبیل قطع به یقین بدانند خادمان در شرکت آب و فاضلاب شهر اردبیل شبانه‌روزی در تلاش هستند تا آب شرب بصورت پایدار در شبکه توزیع آب جریان داشته باشد.

وی اذعان کرد: برخی از مشکلات پیش آمده ناشی از کمبود منابع تامین آب و خارج از اراده این شرکت می‌باشد که برنامه‌ریزی‌ها برای عدم تکرار این مشکلات در دست اقدام است. 

نوخواه در پایان ضمن دعوت دوباره اهالی محترم شهر اردبیل برای صرفه جویی در مصرف آب جهت تثبیت شرایط با توجه به تخلیه شبکه از عادی شدن شرایط ظرف ۲۴ ساعت آینده در کلیه مناطق شهر خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه