English

اکران ۵ فیلم خاطره انگیز کودک ونوجوان در سینما روباز آبیدر

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اکران فیلم های کودک ونوجوان در سنندج نیز افزود: تعداد5 فیلم خاطره انگیز کودک ونوجوان همزمان در سینمای روباز آبیدر سنندج اکران می شود.

اکران 5 فیلم خاطره انگیز کودک ونوجوان در سینما روباز آبیدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سامان احمدی ظهر امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان اظهار داشت: 10 فیلم برگزیده سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از 31 مرداد تا 4 شهریور در سینما فروردین سنندج اکران می شود.

وی با بیان اینکه این فیلم ها در 2 سانس و به مدت پنج روز برای علاقه مندان به سینمای کودک به روی پرده می‌رود، افزود: این فیلم‌ها شامل جزیره گنج، داستان‌های باغ جادویی، جوانمردان، اینجا خانه من است، غرغرو وارد می‌شود، بنیامین، قطار آن شب، بیست و سه نفر، منطقه پرواز ممنوع و تورنا 2 است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران پنج فیلم خاطره انگیز سینمای کودک نیز خبر داد و اضافه کرد: در بخش جانبی جشنواره به همت شهرداری سنندج و انجمن سینما جوانان ایران شعبه استان، پنج فیلم خاطره انگیز سینمای کودک با عنوان سینما خاطره در سینما روباز پارک جنگلی آبیدر و مدارس مناطق منفصل شهری (نایسر و ننله) سنندج میزبان کودکان و نوجوانان است.

احمدی با اشاره به اینکه 100 قطعه بلیت جشنواره به طور رایگان در مناطق محروم با همکاری امور اجتماعی استانداری و شهرداری سنندج توزیع می‌شود، گفت: بلیت‌های این جشنواره با 50 درصد تخفیف در اختیار آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ارائه به دانش آموزان شرکت کننده در پایگاه‌های تابستانی قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه فروش بلیت این جشنواره از طریق سایت پارس بلیت امکان پذیر است، گفت: اکران همزمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در ادامه سیاست‌های سازمان سینمایی مبنی بر عدالت فرهنگی، گسترش فضای شادی و نشاط جشنواره به سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

احمدی به آزمون داوران نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان نیز اشاره کرد و افزود: 15 نفر از کودکان 9 تا 15 ساله استان که توسط کانون پرورشی معرفی می شوند، کار داوری فیلم های این دوره از جشنواره در سنندج را عهده دار هستند.

پنج فیلم خاطره انگیز سینمای کودک در سینما روباز پارک جنگلی آبیدر و مدارس مناطق منفصل شهری سنندج از 31 مرداد امسال به مدت پنج شب اکران می‌شوند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه