English

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان؛

برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان در سنندج

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان عنوان کرد: این اجلاسیه در دو مرحله همزمان با 14 بهمن 97 و 20 فروردین 98 در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هنرمند استان برگزار می شود.

برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛سامان احمدی از برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان در سنندج خبر داد.

وی امروز در جلسه برنامه ریزی برگزاری این اجلاسیه در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: کار کردن در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف مدیران فرهنگی است.

احمدی با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان عنوان کرد: این اجلاسیه در دو مرحله همزمان با 14 بهمن 97 و 20 فروردین 98 در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هنرمند استان برگزار می شود.

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: در همین راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با همکاری دستگاه های عضو کمیته فرهنگی هنری کنگره 5400 شهید استان و کانون آگهی تبلغاتی عصر پویا به مقام شامخ شهدای هنرمندان استان ادای احترام می کند.

احمدی، با اشاره به شناسایی شهدای هنرمند شاخص استان توسط کمیته علمی و پژوهشی این اجلاسیه تصریح کرد: شهید غلامرضا نریمان، شهید فریدون نعمتی، شهید پیمان ویسی، شهید فارس خالدی، شهید ارکان قدیمی، شهید سعید توفیقی و شهید مصلح مرادی از جمله شهدای هنرمندان استان هستند که در این اجلاسیه از خانواده آنها قدردانی می شود.

وی، رونمایی از کتب کبوتران خونین بال، جرعه های عاشقی، اکران فیلم کوتاه موضوعی، اجرای نمایش کوتاه موضوعی، شناسایی رونمایی از تقویم دیوار شهدای هنرمند، تجلیل از هفت هنرمند نامور 40 سالگی هنر انقلاب اسلامی، تجلیل از خانواده شهدای هنرمند، نصب میثاق نامه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران متعهد استان و دعوت از سخنران ویژه سردار بهروز اثباتی را از جمله برنامه های شاخص اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان برشمرد.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: شهدا خون خود را در راه نظام و انقلاب هدیه کردند و بر همین اساس وظیفه ما این است آثار ملی با موضوع شهدا تولید و وظیفه خود را به این شکل ادا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه