English

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد خبر داد؛

کشف ۲۹۸ کیلو مواد افیونی در عملیات مشترک پلیسی

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 298 کیلو مواد افیونی و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در عملیات مشترک پلیسی هرمزگان و شرق تهران خبر داد.

کشف 298 کیلو مواد افیونی در عملیات مشترک پلیسی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان در خصوص کشف مواد افیونی در طی عملیات مشترک پلیسی، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با همکاری پلیس شرق تهران از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله افیونی توسط یک دستگاه خودرو کشنده از محور های مواصلاتی استان به سمت شهرستان سیرجان  مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی گفت:با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی، و تعقیب و مراقبت های ویژه خودرو حامل مواد مخدر توسط مأموران شناسایی و طی هماهنگی قضایی پس از رویت خودرو با علایم هشدار دهنده چراغ گردان نسبت به توقیف آن در مسیر بندر عباس به حاجی آباد اقدام کردند.
سرهنگ بهدانی فرد افزود: در بازرسی از کامیون تعداد چهار گونی حاوی 97 بسته مواد مخدر از نوع حشیش به مقدار 98  کیلو و 900 گرم در کابین استراحت راننده کشف و ضبط شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد ماموران با انتقال خودرو به مقر پلیس و طی بررسی های فنی و تخصصی درقسمت بالای کابین تعداد 20 بسته 10کیلویی و در مجموع مقدار 199 کیلو و 200 گرم تریاک که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند و متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:  در این عملیات  298 کیلو مواد افیونی کشف و  یک نفر سوداگر مرگ در عملیات مشترک پلیسی هرمزگان و شرق تهران دستگیر شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه