English

برچیده شدن قبض جریمه‌ کاغذی با ورود دست افزار هوشمند موبایلی پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، ازاین‌پس رانندگان، قبض جریمه دریافت نخواهد کرد و سیستم جدید دست‌افزار هوشمند موبایلی پلیس جایگزین سیستم کاغذی دستی و سنتی خواهد بود.

برچیده شدن قبض جریمه‌ کاغذی با ورود دست افزار هوشمند موبایلی پلیس

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فضل‌الله شیری در خصوص کم و کیف سیستم جدید دست‌افزار هوشمند موبایلی پلیس اظهار داشت: در سیستم جدید دست‌افزار هوشمند موبایلی پلیس به‌طور هم‌زمان، شماره خودرو را وارد و علاوه بر صدور خلافی جدید، میزان خلافی‌های گذشته و توقیفات احتمالی خودرو را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی به راننده نیز ابراز داشت: بلافاصله و به‌صورت هم‌زمان ارسال فوری پیامک جریمه در همان زمان توقف خودرو توسط پلیس شماره قبض، تاریخ، نوع و علت جریمه شدن، شناسه قبض و شناسه پرداخت، پیامک می‌شود و راننده یا مالک خودرو می‌تواند در همان لحظه، آن را از طریق سامانه ۱۲۰ پلیس راهور پرداخت کند.

وی بازدارندگی باهدف کاهش تخلفات رانندگی و ایجاد جو روانی مثبت برای رانندگان برای اطلاع از میزان جرائم و پرداخت آن را از اهداف سیستم جدید اعلام کرد و ادامه داد: در سیستم جدید دست‌افزار هوشمند موبایلی پلیس آن دسته از خودرو‌هایی که برای اعمال قانون متوقف‌شده و همچنین آن‌هایی که به دستور ایست پلیس توجه نمی‌کنند کاربرد دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه