English

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی:

مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تا پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه اماکن ورزشی گفت: سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تا پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسن کریمی روز شنبه شنبه در  بازدید از  سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج اظهار داشت: برای تامین اعتبار این طرح هیچ مشکلی ندارد و مراحل ساخت و تکمیل استادیوم 22 گولان سنندج در حال پیشرفت است.

کریمی با اشاره به طرح های ورزشی نیمه تمام  استان افزود بعد از اتمام طرح سالن ورزشی ۶ هزار نفره سنندج،‌ پیست دوومیدانی از پروژه‌های زیر ۵۰ درصد است که سال آینده فعال می‌شود.

وی دامه داد: هم اکنون در کشور ۲۳۶ پروژه نیمه تمام ورزشی مرتبط با شرکت توسعه اماکن ورزشی وجود دارد که اتمام و بهره برداری از آنها به ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه اماکن ورزشی با بیان اینکه هر ساله بخشی از اعتبارات این طرح ها از سوی دولت تامین می شود و این شرکت برنامه‌های خود را بر اساس این منابع انجام می‌دهد افزود: نیمی از پروژه‌ها که زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تعطیل شده است تا بعد از تکمیل طرح‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دوباره فعال شود.

وی یادآور شد: هر استانی از پنج تا ۱۸ طرح نیمه تمام ورزشی دارد

استاندار کردستان هم در این بازدید گفت:‌ روند پیشروی طرح در بهترین حالت خود قرار دارد و ما به تعهداتمان عمل کردیم و وزارت ورزش و جوانان نیز همکاری خوبی با ما داشته است.

بهمن مرادنیا اضافه کرد:‌ به همین دلیل پروژه فعال است و در سفر آتی رئیس جمهوری افتتاح می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه