English

هیچ تابلوی راهنمایی به نام بندرلنگه در مسیر بندرعباس-بندرلنگه وجود ندارد

معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری بندرلنگه با تاکید به شناسایی نقاط حادثه خیز جاده های بندرلنگه و رفع آنها تا قبل از وقوع حادثه، اضافه کرد: متاسفانه در مسیر بندرعباس بندرلنگه یک تابلو راهنما به نام بندرلنگه وجودندارد در حالیکه تابلوهای بی شماری به نام بندرعباس، بندرخمیر، پارسیان، بستک و شیراز وجود دارد.

هیچ تابلوی راهنمایی به نام بندرلنگه در مسیر بندرعباس-بندرلنگه  وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مراد زرهی معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری بندرلنگه درجلسه ی شورای ترافیک با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و حضور گسترده مهمانان نوروزی از سراسر کشور در شهرستان بندرلنگه، عنوان کرد: این شهرستان در مسیر تردد جزیره کیش قرار دارد باید برای رفاه و آسایش گردشگران نوروزری از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
وی با بیان اینکه خیابان های این شهرستان نیاز به روکش آسفالت و نصب علائم راهنمایی و رانندگی دارد، عنوان کرد: هر چه سریع تر مسوولین شهرستان بندرلنگه برای رفع نواقص و کمبود ها اقدامات لازم را انجام دهند تا مسافران نوروزی بتوانند از امکانات بالقوه ای که در سطح شهر وجود دارد به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنند.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری بندرلنگه در ادامه افزود: همه مسئولین امر باید پای کار بیایند و تمام نواقص های ترافیکی را بصورت ضربتی رفع  کنند تا مشکلات موجود جاده های برون شهری با تلاش مضاعف و همت تمامی دست اندرکاران برطرف شود.
مراد زرهی با تاکید به شناسایی نقاط حادثه خیز در جاده های بندرلنگه و رفع آنها تا قبل از وقوع حادثه، اضافه کرد: متاسفانه در مسیر بندرعباس بندرلنگه یک تابلو راهنما به نام بندرلنگه وجودندارد در حالیکه تابلوهای بی شماری به نام بندرعباس، بندرخمیر، پارسیان، بستک و شیراز وجود دارد.
زرهی گفت: امیدوارم قبل از شروع تعطیلات نوروزی  مرکز معاینه فنی خودرو در بندرلنگه راه اندازی شود تا مسافران نوروزی و مردم این شهرستان دچار مشکل نشوند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه