English

آمادگی برای احداث اولین مرکز فرهنگی هنری ثابت در بندر کنگ

رئیس شورای شهر بندرکنگ گفت: مجموعه شهرداری بندرکنگ واعضای شورای شهر آمادگی لازم برای اعطای یک قطعه زمین به منظور احداث اولین مرکز فرهنگی هنری ثابت در این شهر را دارد تا کودکان ونوجوانان بیشتری از خدمات ارزشمند کانون بهره مند گردند.

آمادگی برای احداث اولین مرکز فرهنگی هنری ثابت در بندر کنگ

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «ناهید سلیمانی احمدی» مدیر کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در جلسه‌ای مشترک با اعضای شورای شهر بندر کنگ با بیان عملکرد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان افزود: اساس کار درکانون بر مبنای کتاب وکتابخوانی است و کودکانی که در کانون رشد می‌کنند به لحاظ فردی و اجتماعی از کودکان هم‌سن خود موفق‌تر هستند.

در ادامه این جلسه رئیس شورای شهر بندرکنگ نیز خاطر نشان کرد: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این شهر و ایجاد مکانی شایسته برای آنها از وظایف مسولین است.

«عبدالحمید ملک‌پور» یادآور شد: مجموعه شهرداری بندرکنگ واعضای شورای شهر آمادگی لازم برای اعطای یک قطعه زمین به منظور احداث اولین مرکز فرهنگی هنری ثابت در این شهر را دارد تا کودکان ونوجوانان بیشتری از خدمات ارزشمند کانون بهره مند گردند.

به گزارش موج، بندرکنگ یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان است. این بندر از قدیمی‌ترین بنادر ایران است که و در ۵کیلومتری شهرستان بندرلنگه قراردارد. و با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری که دارد، تا کنون بافت تاریخی خود را کاملا حفظ  کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه