English

فرماندار شهرستان بندرلنگه در شورای اداری این شهرستان؛

اگر مخالفتی با نظام وجود دارد از کم‌کاری مسئولان است/مدیری که در مراسمات نظام شرکت نکند جایگاهی ندارد

فرماندار شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه این نظام متعلق به مردم است و عدالت باید بین همه اجرا شود، گفت: مدیران، شوراها و دهیاران ما باید دارای ابتکار باشند، مدیری که برای مردم کاری انجام ندهد و در مراسمات نظام شرکت نمی‌کند هیچ جایگاهی ندارد.

اگر مخالفتی با نظام وجود دارد از کم‌کاری مسئولان است/مدیری که در مراسمات نظام شرکت نکند جایگاهی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «غلامرضا آباد» در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرلنگه که با حضور آیت‌الله «مجید تلخابی» نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای نظام را به اطلاع مردم رساند، گفت: روستای گزیر در ۴۰ سال گذشته و قبل از انقلاب هیچ امکاناتی نداشت اما امروز وضع کاملا متفاوت است.

وی با بیان اینکه اگر کسانی از روی جهل مخالفتی با نظام دارند از کم کاری ما مسئولین است، گفت: مدیران باید خود را نوکر و خادم مردم بدانند، الان زمان خدمت به مردم است و این میزها امانتی است که در اختیار ما گذاشته شده است.

فرماندار شهرستان بندرلنگه تصریح کرد : این نظام بیمه امام زمان است و روزی این انقلاب را بدست این امام  می‌سپاریم .

آباد با بیان اینکه این نظام متعلق به مردم است و عدالت باید بین همه اجرا شود، گفت: مدیران، شوراها و دهیاران ما باید دارای ابتکار باشند، مدیری که برای مردم کاری انجام ندهد و در مراسمات نظام شرکت نمی‌کند هیچ جایگاهی ندارد.

عالی‌ترین مقام دولتی در شهرستان بندرلنگه در پایان با اشره به اینکه با تلاش مدیران مردم امیدوار می شوند، گفت: مدیران باید برای تامین بودجه تلاش کنند. آنها بجای نشستن پشت میزها باید پیگیر مسایل از استان یا مرکز باشند.

یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران اقتدار رهبری است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه اظهار داشت: دشمن طی این مدت، انقلاب اسلامی را رصد کرده و نقاط قوت و ضعف ما را بررسی کرده لذا در صدد است که نقاط قوت را تضعیف و نقاط ضعیف را نمایان کند

آیت الله «مجید تلخابی» افزود: یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران اقتدار رهبری است؛ دشمنان می‌خواهند از طرق مختلف این اقتدار را از بین ببرند و بعضی از داخل نیز دانسته یا ندانسته ضربه می زنند.

وی با اشاره به اینکه ما باید ببینیم دشمن به چه چیزی در نظام حساس هست و به همان قسمت عکس العمل انجام دهیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده و این نظام به راحتی بدست نیامده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه